امام جمعه بوشهر:

روز قدس عصاره بصیرت رمضانی و شکوه اتحاد اسلامی است

بوشهر(پانا)_ نماینده ولی فقیه در استان وامام جمعه بوشهر گفت روز قدس، عامل بیداری اسلامی، مبارزه با استکبار جهانی و اتحاد مسلمانان برضد اسرائیل، عصاره بصیرت رمضانی و شکوه اتحاد اسلامی بر ضد رژیم فاسد صهیونیستی است.

کد مطلب: ۱۰۷۵۱۱۷
لینک کوتاه کپی شد
روز قدس عصاره بصیرت رمضانی و شکوه اتحاد اسلامی است

به گزارش روابط عمومی دفتر امام جمعه بوشهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری به رسانه‌ها اعلام کرد: با برگزاری هر ساله ما روز جهانی قدس یک سال به پایان حیات رژیم نامشروع صهیونیست نزدیک‌تر شده‌ایم.

وی اضافه کرد: تزویر، تفرقه افکنی و دروغ حربه اصلی رهبران حکومت‌های فاسد و اشغال‌گران متجاوز است.

صفایی بوشهری با تاکید بر اینکه امدادهای الهی و انسجام وحدت رویه آرمانی جبهه آرمان خواهی و اسلام خواهی مسلمانان موحد به عنوان یکی از عوامل اصلی و بنیادین در راه رسیدن به اهداف است ادامه داد: روز جهانی قدس، روز همه آزادگان و مظلومان برای از بین بردن ظلم و اسارت جهانی است.

وی اظهار کرد: در آیات کتاب آسمانی دین مبین اسلام روشنگرانه بر عبرت گرفتن از گذشتگان فاسد و کافر تاکید کرده‌ است، بر همین اساس در تصمیم گیری و مجاهدت‌های سرنوشت ساز باید سرگذشت کسانی که در شرایط مشابه تصمیم‌گیری کرده‌اند، مورد توجه و عبرت قرار گیرد.

نماینده ولی فقیه در استان بوشهر بیان کرد: اعتقادهای ایمانی، باور داشتن هدف‌های آرمانی و ارزشی موجب هدایت و نصرت الهی و خنثی سازی تهدیدها می‌شود و سرانجام، روز جهانی قدس به روز آزادی این سرزمین مقدس خواهد انجامید.

امام جمعه بوشهر گفت: حمایت معنوی و پشتیبانی مجاهدانه جبهه‌های مقاومت منطقه و وحدت کلمه مردم فلسطین و امت اسلامی در راه رسیدن به این پیروزی عظیم جهانی و سرنوشت ساز و نیز شکست رژیم اشغالگر قدس موثر خواهد بود.

صفایی بوشهری یادآورشد: روز جهانی قدس فریاد اسلامی علیه ظلم و جنایت صهیونیسم بین‌ الملل و حامیان آنان و تغییرات نظام سلطه جهانی و حاکمیت ایمان و عدالت اسلامی است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار