مسئول گروه جهادی هیئت انصار العباس شهرری:

رفع نیاز از نیازمندان باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود

شهرری(پانا)- مسئول گروه جهادی هیئت انصار العباس شهرری گفت خدمت به خلق خدا، در فرهنگ تعالیم قرآن و عترت، ارزش و ثواب فراوانی دارد وبه ارزش و یک فرهنگ عمومى تبدیل شود.

کد مطلب: ۱۰۷۵۰۰۷
لینک کوتاه کپی شد
رفع نیاز از نیازمندان باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود

خسرو ابوفاضلی مسئول گروه جهادی هیئت انصار العباس شهرری در گفت و گو با پانا اظهار کرد: اسلام که یک دین کامل فطرى و الهى است، رفع نیاز و مشکلات و گرفتارى انسان‌ها را یکى از برنامه‏‌هاى بنیادى و اساسى خود اعلام کرده و نه تنها به اجر و پاداش دنیوى و اخروى اجراکنندگان این برنامه حیاتى و انسان‌ساز اشاره مى‏‌کند، بلکه مسئولیت هرکس را در حد توان خود تعیین کرده و چگونگى برآوردن حاجات مردم را بیان کرده است.

او در ادامه افزود: در اسلام علاوه بر حقوق واجبه از قبیل خمس و زکات، حقوقى هم بر‌ عهده ثروتمندان و افراد دارای امکانات مالی گذاشته و تأکید می شود پس از تأمین نیازهاى ضرورى و گاه نیمه ‏ضرورى، دست از مصرف‏‌گرایى و اسراف بردارند و بخشى از امکانات مالى خود صرف رسیدگى به ضعفا کنند.

ابوفاضلی از توزیع ارزاق معیشتی و بهداشتی خبر داد و بیان کرد: کمک‌ های مومنانه و جهادی در جهت مبارزه با تبعات ویروس منحوس کرونا توسط گروه جهادی هیئت انصار العباس شهرری به خانواده های محروم و کم بضاعت به یاری خدا ادامه خواهد داشت.

مسئول گروه جهادی هیئت انصار العباس شهرری تصریح کرد: این کمک‌ها در سه مرحله انجام گرفته که دردو مرحله قبلی تعداد ۲۵۰ بسته معیشتی و بهداشتی بین خانواده های نیازمند توزیع گردید و درمرحله سوم نیز ۷۲بسته معیشتی شامل ارزاق عمومی، حبوبات و برنج کیسه‌ای مرغوب ایرانی در محله فیروز بهرام و خانواده های محروم ساکن کوره پزی های منطقه شهرری توزیع شد.

او گفت: این گروه جهادی در این مدت مبارزه با ویروس کرونا اقدام به تهیه روزانه ۵۰۰ عدد ماسک و توزیع رایگان این اقلام به صورت رایگان نیز کرده است.

خبرنگار: نوریه احمدی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار