تفاهم نامه ساخت سالن همایش اردوگاه ثامن الحجج علیه السلام مشهد منعقد شد

مشهد (پانا)- با حضور قاسمعلی خدابنده، مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی و جاسم حسین پور مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان، تفاهم نامه ساخت یک سالن همایش در اردوگاه ثامن الحجج علیه السلام به امضاء رسید.

کد مطلب: ۱۰۷۳۶۴۴
لینک کوتاه کپی شد
تفاهم نامه ساخت سالن همایش اردوگاه ثامن الحجج علیه السلام مشهد منعقد شد

به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان رضوی، علیرضا مالک اشرفی، معاون پرورشی و فرهنگی این اداره کل در این رابطه گفت: این سالن در زمینی به مساحت یک هکتار در ضلع شرقی اردوگاه ثامن الحجج علیه السلام با ظرفیت ۸۰۰ نفر و براساس تفاهمنامه منعقد شده مطابق با استانداردهای فضاهای آموزشی و پرورشی ساخته خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت ساخت این سالن اظهار کرد: با توجه به برگزاری بسیاری از مسابقات و جشنواره ها و همایش های استانی و ملی در این اردوگاه، بایستی سالن‌ همایشی با ظرفیت بالا ساخته و به بهره‌برداری می‌رسید.

مالک اشرفی ادامه داد: همکاری دو اداره کل آموزش و پرورش و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان باعث شد اقدامات اولیه و برآورد هزینه های ساخت این سالن انجام و با توافق طرفین به زودی مرحله ساخت آن عملیاتی شود.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش خراسان رضوی استفاده از از فضاهای پرورشی و اردوگاه ها را برای رشد و توسعه تربیتی و آموزشی دانش آموزان بهینه و مطلوب ارزیابی نمود و خاطرنشان ساخت: مطلوب این است که تمامی اردوگاه های استان مجهز به سالن های همایش چند منظوره باشند، زیرا برنامه هایی که در آنجا برگزار می شود برای افتتاحیه و اختتامیه نیازمند چنین محیط هایی هستند و به رونق فعالیت های پرورشی کمک خواهد کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار