مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین:

روابط عمومی ها رویکردی سازمان محور داشته باشند

قزوین (پانا)- مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین بر اعمال رویکرد سازمان محوری به جای مدیر محوری توسط روابط عمومی ها تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۷۳۴۴۳
لینک کوتاه کپی شد
روابط عمومی ها رویکردی سازمان محور داشته باشند

حسنعلی اصغری در ویدیو کنفرانس کارشناسان روابط عمومی مناطق 14گانه با وزیر آموزش و پرورش، اظهار کرد: کارشناسان روابط عمومی تضمین کننده موفقیت و محور توسعه سازمان ها هستند و باید جایگاه این عزیزان همواره تقویت شود.

وی تعهد و تخصص را لازمه کار روابط عمومی دانست و تصریح کرد: روابط عمومی ها نقشی پیش کنشی دارد و با یک آینده نگری و رصد تحولات و رخدادهای پیش رو به نقش آفرینی در حوزه ارتباطات می پردازند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین تصویرسازی مطلوب از سازمان را یکی از وظایف خطیر روابط عمومی ها عنوان و تصریح کرد: این روابط عمومی ها هستند که سناریوهای مطلوب سازمان ها را پیش می برند و تصویری مطلوب از سازمان در ذهن جامعه ایجاد می کنند.

اصغری افزود: مدیریت صحیح چالش ها و بهبود ارتباط کارکنان و رئیس مجموعه از کارایی های مهم روابط عمومی ها است که این تاثیرگذاری روابط عمومی ها را نشان می دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین با تاکید بر رویکرد سازمان محوری به جای مدیر محوری، گفت: روابط عمومی ها باید یک رویکردی سازمان محور داشته باشند و در راستای ارتقای جایگاه سازمان خود تلاش کنند و نگاه مدیرمحوری در مجموعه آموزش و پرورش جایگاهی ندارد و همه ما برای ارتقا و رشد سازمانی گام بر می داریم.

اصغری با اشاره به مهارت فنی، انسانی و انتزاعی، اظهار کرد: این سه مهارت لازمه انجام یک کار تخصصی، برقراری ارتباط مطلوب و سازنده با دیگران و درک مسائل پیچیده سازمانی است که کارشناسان روابط عمومی باید با این مهارت ها آشنایی داشته باشند.

در این برنامه کارشناسان روابط عمومی مناطق 14گانه آموزش و پرورش استان قزوین به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و از دغدغه ها و چالش های پیش روی خود گفتند که در ادامه نیز دکتر اصغری مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین قول حل مشکلات و مسائل را به روابط عمومی های مناطق داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار