فراخوان مشارکت در تکمیل پرسشنامه بررسی میزان دسترسی دانشآموزان به فضای مجازی
تهران (پانا) - فراخوان مشارکت در تکمیل پرسشنامه بررسی میزان دسترسی دانشآموزان به فضای مجازی برای آموزش بر خط و شناسایی تجارب زیسته معلمان در این زمینه منتشر شد.
به گزارش روابط عمومی پژوهشگاه مطالعات آموزش و پرورش، این پژوهشگاه برای بررسی چگونگی استفاده و بهکارگیری از ظرفیتهای موجود در فضای مجازی در زمان شیوع ویروس کرونا از سوی معلمان در نظر دارد، در قالب پرسشنامهای تجارب اخیر معلمان در آموزش با استفاده از فضای مجازی و امکانات جانبی آن را دریافت و پس از بررسی و تحلیل در اختیار سیاستگذاران و دست اندرکاران نهاد آموزش و پرورش کشور قرار دهد.
بخش اول این پرسشنامه شامل اطلاعات پایه مرتبط با موقعیت حرفهای معلمان به صورت بسته پاسخ و بخش دوم حاوی اطلاعات مرتبط با روایت تجربه زیسته از تدریس در فضای مجازی به صورت پرسشهای باز با هدف ایجاد امکان توصیف تجارب و مشکلات معلمان گران قدر تنظیم شده است.
باور ماست تعالی فکری و فرهنگی جامعه حاصل به اشتراک گذاری تجارب اندیشمندان عرصه تعلیم و تربیت است.
مزید امتنان است معلمان گران قدر با مراجعه به نشانی اینترنتی ذیل و با تکمیل و ارسال پرسشنامه مذکور راهنما و یاریگر جامعه تعلیم و تربیت کشور باشند.
نشانی کامل :
https://docs.google.com/forms/d/e/۱FAIpQLSfbg_y۸HxH-ZQR۳BqJ۰QsyRjOK۳eA۶۳_eUJiIsc۸wJPxTMkLA/viewform
نشانی کوتاه :
https://forms.gle/uAZ۵bBfSTpMwKSu۲A
ارسال دیدگاه