استاندار البرز :

نگاه و رویکرد دستگاه های نظارتی حمایت از سرمایه گذاران است

خبرگزاری پانا:استاندار البرز نگاه و رویکرد دستگاه های نظارتی را در راستای حمایت از سرمایه گذران بسیار تعیین کننده عنوان کرد و گفت: در چارچوب این نگاه عمیق بوده که در محاکم قضایی و سازمان بازرسی شعبات ویژه و واحدهای به منظور حمایت از سرمایه گذران راه اندازی شده است.

کد مطلب: ۱۰۶۶۴۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا؛اصغرعربیان با بیان این مطلب در جلسه هماهنگی شورای دستگاه های نظارتی و مدیران بانکهای استان البرز، اظهار داشت: خلاف برخی تصورات غلط، دیدگاه های موجود که دستگاه های نظارتی عاملی در جهت کند کردن روند اجرا نیست به تعبیری این دستگاه ها به مثابه ترمز نیستند بلکه وظیفه ذاتی آنها جهت دهی و حرکت بر مدار قانون است که می تواند موجب امنیت سرمایه گذاری شود.

قانون، فصل الخطاب و نقشه راه است
استاندار البرز در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه قانون، فصل الخطاب و نقشه راه جهت پیمودن مسیر توأم با امنیت و سلامت است، خاطر نشان کرد: قوانین و مقررات موجود در عرصه های مختلف چراغ راهی برای روشن کردن مسیر به شمار می روند در این راستا نحوه اجرا از سوی مجری و نوع نگاه از سوی دستگاه های بازرسی می تواند قدرت اجرایی را افزایش یا به حداقل کاهش دهد.

نحوه ارتباط و تعامل میان دستگاه های نظارتی و مجریان تعیین کننده است
دکتر عربیان نحوه ارتباط و تعامل میان دستگاه های نظارتی و مجریان را برای تسهیل جریان امور در عین قانونمندی و قانونمداری تعیین کننده خواند و یادآور شد: همه مدیران و مسئولان در این نگاه که قانون لازم الرعایت است، مشترکند اما باید به گونه ای عمل کرد که قدرت ریسک قانونی مدیران گرفته نشود و مسیر توسعه استان از شتاب نیفتد. این رویکرد هم ترویج قانوگرایی است و هم با ایجاد امنیت خاطر در میان سرمایه گذاران موجبات رشد و رونق اقتصادی استان فراهم می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار