در تشریح جزئیات جلسه وزیر آموزش و پرورش با کمیسیون آموزش و تحقیقات؛

سعید اوحدی: دغدغه نمایندگان، با نظارت مستمر بر نحوه خدمات رسانی شبکه « شاد » رفع خواهد شد

تهران (پانا) - معاون حقوقی وزیر آموزش و پرورش در تشریح جزئیات جلسه روز گذشته وزیر آموزش و پرورش با کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد دغدغه نمایندگان قابل تأمل است ومطمئنا با نظارت دقیق بر اجرای درست این پروژه بسیار مهم و همکاری دستگاه‌های همکار همچون وزارت ارتباطات نواقص موجود رفع خواهد شد.

کد مطلب: ۱۰۶۱۳۴۸
لینک کوتاه کپی شد
سعید اوحدی: دغدغه نمایندگان، با نظارت مستمر بر نحوه خدمات رسانی شبکه « شاد » رفع خواهد شد

به گزارش معاونت حقوقی و امور مجلس آموزش و پرورش، سعید اوحدی با اشاره به اینکه خوشبختانه نمایندگان مجلس رویکرد مثبتی نسبت به بهره مندی از فناوری‌ها در بحث آموزش دانش‌آموزان دارند و بر تداوم پروژه شاد تاکید داشتند گفت: لیکن دغدغه اکنون آنان این است که برخی از دانش‌آموزان به دلایل مختلف و خصوصا در مناطق کم برخوردار شاید نتوانند در موعد مقرر از این شبکه بهره ببرند که این موضوع بسیار مهمی است که باتوجه به تاکید وزیر آموزش و پرورش مبنی بر رعایت عدالت آموزشی باید برای حل این مشکل تعامل شود. اگرچه درمناطق عشایری و روستایی اقدامات بسیار خوبی از طریق آموزش حضوری صورت گرفته است.

معاون پارلمانی آموزش وپرورش تاکید کرد: وزیر آموزش و پرورش توضیح داد که با توجه به ادامه داشتن وضعیت ویروس کرونا و امکان بروز مجدد بیماری در پاییز سال جاری، وزارت آموزش و پرورش لاجرم باید به سمتی رود که بتواند بهترین بستر را برای آموزش فراهم کند لذا طبیعی است که باید مشکلات رفع شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار