هند نامزد میزبانی از المپیک می‌شود

تهران (پانا) - کمیته ملی المپیک هند قصد دارد فعالیت خود برای کسب میزبانی از المپیک 2026 و 2032 را به صورت رسمی آغاز کند.

کد مطلب: ۱۰۶۰۷۳۲
لینک کوتاه کپی شد
هند نامزد میزبانی از المپیک می‌شود

در حالی که المپیک 2020 توکیو به علت شیوع کرونا ویروس یک سال عقب افتاده است، دولت هند در تلاش است تا میزبانی دو دوره از المپیک را بدست آورد.

سایت New Dehli در گزارشی خبر داد که کمیته ملی هند با هماهنگی دولت این کشور قصد دارد پیشنهاد میزبانی از المپیک جوانان 2026 در شهرهای دهلی و بوبانسور و المپیک تابستانی 2032 در شهر دهلی را به اتحادیه بین‌المللی المپیک بفرستد و برنامه‌هایش برای میزبانی از این دو رویداد بزرگ را آغاز کند.

پیش از این کشورهای کره شمالی و جنوبی ( سئول - پیونگ یانگ ) به صورت مشترک و همچنین کشورهای اندونزی ( جاکارتا)، ایتالیا ( فلورانس و بولونا )، انگلیس ( لندن)، آلمان (راین روور)، هلند ( روتردام و آمستردام )، اوکراین و بلاروس به صورت مشترک ( کیف و مینسک)، روسیه ( سن پطرزبورگ و سوچی) و مکزیک ( گوادالاجارا، تیجوانا و مونتری) نامزد میزبانی از المپیک تابستانی 2032 شده‌اند.

همچنین برای میزبانی از المپیک جوانان در سال 2026، کشورهای تایلند (پاتایا)، نیکاراگوئه (ماناگوآ)، کلمبیا (کارتاگنا)، کلمبیا (مدلین) و روسیه (کازان)

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار