دیدارنماینده مجلس یازدهم با کادر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی به مناسبت هفته معلم

تبریز(پانا) - حسین حاتمی نماینده منتخب کلیبر، خداآفرین، هوراند و بخش آبش احمد در مجلس یازدهم، با حضور در سازمان دانش آموزی درآغاز هفته معلم، اهمیت فرهنگ، جامعه فرهنگی و فرهنگ دوستی را به نمایش گذاشت.

کد مطلب: ۱۰۶۰۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد
دیدارنماینده مجلس یازدهم  با کادر سازمان دانش آموزی آذربایجان شرقی به مناسبت هفته معلم

به گزارش اداره کل سازمان دانش اموزی آذربایجان شرقی، وی ضمن دیدار با ریاست و کادر سازمان دانش آموزی استان آذربایجان شرقی و خبرگزاری پانا اهمیت کار فرهنگی و پرورشی را یادآور شد و گفت: بنده به شخصه از دوران نوجوانی پا در رکاب کارهای فرهنگی گذاشته بودم و مدتی را نیز به کار رسانه ای و امر اطلاع رسانی مشغول بوده ام.

حاتمی با اشاره به جایگاه والای علم و مقام معلمی ادامه داد: جایگاه معلم چنان اهمیت دارد که در احادیث و آیات مختلف بارها بر شأن و جایگاه آن صحه گذاشته شده است.

وی با تاکید بر اینکه سازمان دانش آموزی، آموزش مهارت های اجتماعی را در قالب کارهای فرهنگی به دانش آموزان ارائه می کند، گفت: ترسیم آینده ای روشن با نبود مهارت اجتماعی در بین جوانان و بدون اهمیت دادن به قشر فرهیختگان میسر و مقدور نخواهد بود.
وی در پایان ضمن دیدار با خبرنگاران پانا بر اهمیت امر اطلاع رسانی تاکید کرد و متذکر شد: آگاه سازی جامعه و خبررسانی درست و به موقع از وظایف مهم اهل رسانه است که خبرگزاری پانا در کنار این مهم، به تربیت دانش آموزان در این مسیر و در مسیر پیشرفت اجتماعی می پردازد که خود از اهمیت بیشتری برخوردار است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار