رئیس ستاد بزرگداشت مقام معلم در دیدار صمیمی با جمعی از معلمان منتخب استان‌ها؛

پیگیری و اجرای برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم از طریق بستر مجازی

تهران (پانا) - رئیس ستاد بزرگداشت مقام معلم در دیدار صمیمی با جمعی از معلمان منتخب استان‌ها تاکید کرد به دلیل شیوع ویروس کرونا پیگیر اجرای برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم از طریق بستر مجازی هستیم.

کد مطلب: ۱۰۶۰۲۲۰
لینک کوتاه کپی شد
پیگیری و اجرای برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم از طریق بستر مجازی

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، صبح امروز علی الهیار ترکمن در دیدار صمیمی با جمعی از معلمان منتخب استان‌ها که به صورت ویدئو کنفرانس در سالن جلسات ساختمان شهید رجایی برگزار شد، ضمن تبریک فرارسیدن هفته گرامیداشت مقام معلم و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، بیان کرد: تلاش همه مسئولان آموزش و پرورش در راستای کم کردن دغدغه معلمان است.

وی ادامه داد: برنامه‌های گرامیداشت هفته بزرگداشت مقام معلم را در شرایطی درحال پیگیری هستیم که ویروس کرونا شرایط خاصی را در کشور ایجاد کرده است و با توجه به شیوع این بیماری مجبور به برگزاری تمام برنامه‌ها و جلسات به صورت مجازی هستیم و خوشحالیم که توانستیم در جلسات مجازی در خدمت نمایندگان منتخب معلمان در سراسر کشور باشیم.

الهیار گفت: به نمایندگان معلمان در سراسر کشور این اطمینان را می‌دهم که تمام سخنان و نظرات مطرح شده در جلسه پس از بررسی برای پیگیری به واحدهای ذیربط ارائه خواهد شد.

وی تاکید کرد: یکی از مهمترین مسائلی که در دستور کار ستاد بزرگداشت مقام معلم قراردارد بحث تکریم جایگاه و مقام معلم است و برای این منظور بر طبق چارچوب و سیاست‌هایی از قبیل توان تخصصی معلمان، پژوهنده بودن آنها، سابقه و دیگر ویژگی‌ها، معلمان برگزیده از سراسر کشور انتخاب و در هفته معلم از آنها تقدیر خواهد شد.

رئیس ستاد بزرگداشت مقام معلم اشاره کرد: هفته معلم محدود به یک هفته نیست معلمان از ضریب نفوذ بالایی در جامعه برخوردارند و معتقدیم باید در طول سال بطور مکرر مورد تکریم واقع شوند.

الهیار با اشاره به اینکه برای سال آینده تصمیم به انجام اقدامات خاص برای معلمان داریم، افزود: سه اقدام اصلی برای سال آینده که در ستاد بزرگداشت مقام معلم در نظر داریم که ایجاد تالار گفتگو در فضای مجازی بین معاونت‌های مختلف و معلمان، راه اندازی سایت نظام پیشنهادات و راه اندازی پنل یا صفحه‌ای در فضای مجازی و معرفی معلمان نمونه استانی به عنوان رابط وزارت آموزش و پرورش با استان‌ها از جمله این اقدامات است.

وی در پایان گفت: امیدوارم در سال آینده با توجه به اجرای این برنامه‌ها بتوانیم بیشتر از قبل از نقطه نظرات معلمان در توسعه آموزش و پرورش و خصوصا در بخش احکام مرتبط با آموزش و پرورش در برنامه هفتم توسعه استفاده کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار