روز معلم، تداعی گر بهترین جلوه از انوار خداوندی یعنی مقام معلمی است

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر و نماینده ولی فقیه و امام جمعه شهرستان با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید استاد مرتضی مطهری دوازدهم اردیبهشت ماه روز معلم را تبریک گفتند.

کد مطلب: ۱۰۶۰۱۸۸
لینک کوتاه کپی شد
روز معلم، تداعی گر بهترین جلوه از انوار خداوندی یعنی مقام معلمی است

به گزارش روابط عمومی فرمانداری اسلامشهر متن پیام مسعود مرسلپور فرماندار و حجت الاسلام نوروزی امام جمعه اسلامشهر به شرح ذیل است:

دوازدهم اردیبهشت ماه روز معلم، تداعی گر بهترین جلوه از انوار خداوندی یعنی مقام معلمی است.

این روز مبارک، روز ارج نهادن به مقام و جایگاه رفیع معلم و استاد شهید مرتضی مطهری و همچنین گرامیداشت سنت حسنه تعلیم و تعلم و روز تجلیل از جلوه های عشق، ایثار و فداکاری معلمین در عرصه های علم و دانش است.

به راستی ظرافت و زیبایی کار معلمان در عرصه تعلیم و تربیت ستودنی و تعظیم در مقابل عظمت، شکوه و گرانمایگی این قشر خدوم و پرتلاش برای آحاد جامعه اسلامی، ضرورتی اجتناب‌ناپذیر است و بدون تردید هر تلاشی که در راه اعتلای تعلیم و تربیت کشور صورت گیرد نقش سازنده‌ای در شکل‌گیری شخصیت و آینده فرزندان این سرزمین خواهد داشت و در نزد خداوند متعال از ارج و ارزش شایسته‌ای برخوردار است.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و خاطره معلم شهید استاد مرتضی مطهری فرارسیدن دوازدهم اردیبهشت روز معلم را به معلمان، مربیان، دبیران، آموزگاران، اساتید، فرهنگیان و معلمان بازنشسته و اساتید دانشگاههای شهرستان اسلامشهر تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال توفیق هر چه بیشتر این عزیزان را مسئلت می‌کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار