پیام تبریک استاندار خراسان شمالی به مناسبت فرا رسیدن روز معلم

بجنورد (پانا) -استاندار خراسان شمالی به مناسبت فرا رسیدن روز معلم پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۰۶۰۱۵۹
لینک کوتاه کپی شد
پیام تبریک استاندار خراسان شمالی به مناسبت فرا رسیدن روز معلم

به گزارش پانا؛ متن پیام محمد علی شجاعی؛ استاندار خراسان شمالی؛ به شرح ذیل است:

به نام خداوند لوح و قلم

حقیقت نگار وجود و عدم

روز معلم را به تمامی فرهیختگان عرصه تعلیم و تربیت به ویژه فرهنگیان خراسان شمالی تبریک گفته و یاد شهید والامقام علامه مطهری و ۷۴ شهید فرهنگی خراسان شمالی را گرامی می دارم.

جا دارد از تلاش شما فرهنگیان برای تعلیم و تربیت فرزندان این مرز و بوم و تلاش تان حتی در این ایام بحرانی کرونا از طریق شبکه های مجازی قدردانی کنم.

شما که نشان دادید اگر چه مدارس به خاطر رعایت مسائل بهداشتی و مراقبتی تعطیل شده ولی تربیت و آموزش تعطیل شدنی نیست.

به طور مسلم عزت کشور در دوران دفاع مقدس که تنها از این استان ۴۱۷ شهید دانش آموز، شاگرد مکتب عشقتان بودند و بسیاری از تنگناها و بحرانهامدیون تلاشهای فرهنگی و آموزشی صحیح شما بزرگواران است.

شما که پیش تر از آموزش خوب درس خواندن، خوب زندگى کردن را به شاگردان تان می آموزید و در زدودن خرافه و جهل و نادانی و پیروی از دین مبین اسلام ، ائمه اطهار و جستجوی علم پیشتازید.

امیدوارم با انعطافی که از شما در انجام امور محوله در ایام کرونا به نمایش گذاشته شد بتوانید در هفته ها و ماه های دیگر نیز با توان بیشتری در کنار مردم و مسوولان آموزش و پرورش دانش آموزان را با غلبه به تمامی تنگناها و نارسائی های این بحران پیش ببرید تا نعمت سلامتی و سرزندگی دوباره ما را با عادی شدن شرایط بار دیگر کنار یکدیگر قرار دهد.

اگر چه معتقدم در این ایام اگر چه فاصله ها زیاد شد؛ ولی با نور دانش و عشق ورزی درس ایثارتان و جانفشانی تلاشگران عرصه بهداشتی و سلامتی، قلبها به هم نزدیک تر بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار