طی پیامی:

استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز جهانی کار و کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه کار و جهاد و تولید تبریک گفت

یاسوج (پانا) - استاندار کهگیلویه و بویراحمد با صدور پیامی فرا رسیدن یازدهم اردیبهشت ماه روز جهانی کار و کارگر را به تمامی تلاشگران عرصه کار و جهاد و تولید تبریک گفت.

کد مطلب: ۱۰۴۹۸۴۶
لینک کوتاه کپی شد
استاندار کهگیلویه و بویراحمد روز جهانی کار و کارگر  را به تمامی تلاشگران عرصه کار و جهاد و  تولید تبریک گفت

به گزارش روابط عمومی استانداری کهگیلویه و بویراحمد، متن تبریک حسین کلانتری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرهنگ کار ، تلاش و جهاد برای عمران و آبادی مرز و‌ بوم و اعتلای ایران اسلامی به دست کارگران و زحمت کشان عرصه تولید، موید جانفشانی و از خودگذشتگی این قشر است که باید قدردان و قدرشناس زحمات آنان بود.

تقارن هفته کار و کارگر با ماه پرخیر و برکت رمضان و میهمانی خدا، بهانه‌ای است برای پاسداشت تلاش‌ها و زحمات عزیزانی که در راه ساختن ایران آباد و آزاد سر از پا نمی شناسند.

نامگذاری سال از سوی مقام معظم رهبری با نام جهش تولید نقش و جایگاه کارگران را بیش از پیش در توسعه همه جانبه کشور نمایان می کند و در حقیقت این مهم زمانی به مرحله عمل و تحقق در می‌آید که جامعه بزرگ و پرتلاش کارگری با حمایت همه جانبه دولت و مردم برای پیشرفت و تعالی استان کمر همت ببندند.

در هفته کار و کارگر باید از مقام رفیع و عظیم کارگران و خدمات صادقانه و بی دریغ این قشر شریف، مؤمن و صبور تشکر کرد و از آنان در همه زمینه ها حمایت کرد.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همه کارگران متعهد، سختکوش و پرتلاش استان و با ارج نهادن به زحمات تلاشگران عرصه اقتصادی، فرا رسیدن روز کار و کارگر را به جامعه بزرگ کارگری تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم در سالی که از سوی رهبر فرزانه انقلاب با نام جهش تولید نامگذاری شده است، شاهد پیشرفت و توسعه روز افزون ایران اسلامی باشیم.

حسین کلانتری
استاندار کهگیلویه و بویراحمد

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار