مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی خبر داد:

کلنگ زنی 1000 واحد مسکونی فرهنگیان تبریز همزمان با هفته معلم در شهر جدید سهند

تبریز (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی از کلنگ زنی هزار واحد مسکونی فرهنگیان تبریز در شهر جدید سهند، همزمان با هفته معلم در قالب طرح ملی مسکن خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۴۹۶۲۱
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ زنی 1000 واحد مسکونی فرهنگیان تبریز همزمان با هفته معلم در شهر جدید سهند

جعفر پاشایی ظهر امروز در جلسه شورای معاونین آموزش و پرورش آذربایجان شرقی در سالن اجلاس تالار معلم تبریز بیان کرد: معلم نماد همه خوبی های عالم است، اگر بخواهیم یک نفر را به طور مصداقی سنجش و ارزیابی کنیم آن یک نفر معلم است که نماد تمام خوبی ها است.

برنامه های هفته معلم با روش های جدید و رعایت پروتکل های بهداشتی

او اهمیت و جایگاه حرفه معلمی را یاد آور شد و ادامه داد: در مضامین اسلامی بالاترین جایگاه برای معلم تبیین شده است، ارزش معلم و جایگاه آن در جامعه قابل سنجش با سایر شغل ها نیست و لذا ضروری است که همه آحادجامعه در راستای تکریم جایگاه معلم تلاش کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره در پیش رو بودن هفته معلم و با بیان این که امسال نسبت به برنامه های هفته معلم به شکل ویژه توجه می شود، گفت: در این هفته ترتیبی اتخاذ می شود تا از معلمان در تمامی زمینه ها تجلیل شود.

پاشایی ادامه داد: برنامه های امسال در هفته گرامی داشت مقام معلم با روش های جدید و رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا می شوند .

نحوه برگزاری امتحانات پایان سال اطلاع رسانی می شود

او در بخش دیگری از سخنان خود نیز گفت: در رابطه با نحوه برگزاری امتحانات پایان سال، تابع تصمیم وزارت هستیم و به محض ابلاغ، اطلاع رسانی می شود تا دغدغه خانواده ها کاهش یابد.

مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به طرح ملی مسکن فرهنگیان بیان کرد: در این خصوص برای کلنگ زنی هزار واحد مسکونی در شهر جدید سهند همزمان با هفته معلم برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

انتصاب و انتخاب مدیران مدارس در چارچوب قوانین

پاشایی تاکید کرد: در بحث انتصاب و انتخاب مدیران مدارس، کاملا در چارچوب مقررات و آئین نامه عمل خواهیم کرد و نهایت دقت را به کار خواهیم بست تا حقی ضایع نشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار