مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان:

جلوه های ویژه معلمی در دوران کرونا نماد ایثارگری و فدا کاری معلمان است

کرمان(پانا) - مدیر کل آموزش وپرورش استان کرمان گفت جلوه های ویژه معلمی در شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا نماد ایثارگری و فدا کاری معلمان است.

کد مطلب: ۱۰۴۸۷۴۶
لینک کوتاه کپی شد
جلوه های ویژه معلمی در دوران کرونا نماد ایثارگری و فدا کاری معلمان است

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، احمد اسکندری نسب در جلسه ویدئو کنفرانس شورای معاونان آموزش و پرورش استان با روسای ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان کرمان با تبریک فرا رسیدن ماه مبارک رمضان خاطرنشان کرد: امید داریم بتوانیم از برکات معنوی این ماه مبارک در حوزه های مختلف زندگی شخصی، اجتماعی و کاری حداکثر استفاده را ببریم.
وی با اشاره به پیگیری وضعیت آموزشی دانش آموزان از روش های آموزش مجازی، برنامه های تلویزیونی و شبکه شاد اظهار کرد: متناسب با نیازهای دانش آموزان و فرصت ها و تهدیدها تحت هر شرایطی پیگیر وضعیت آموزشی دانش آموزان هستیم.
اسکندری نسب با اشاره به ایجاد جهاد آموزشی توسط معلمان کرمانی در شرایط تعطیلی مدارس به علت شیوع کرونا گفت: آموزش مجازی جلوه های ویژه معلمی را نمایان کرد و معلمان در این زمینه صحنه های ویژه و زیبایی را آفریدند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس به دلیل آن ظرفیت های نهفته آموزش و پرورش را آشکار کرد و معلمان از آغازین روزهای تعطیلی مدارس امر آموزش دانش آموزان را به روش های مختلف پیگیری کردند.
احمد اسکندری نسب بیان کرد: تربیت فرزندان این مرز و بوم مهمترین رسالت ما در آموزش و پرورش است، پس باید از هر روشی برای تسهیل فرآیند یاددهی و شکوفایی استعدادهای آنها استفاده کنیم.
وی از شبکه آموزشی شاد به عنوان یک برنامه اختصاصی آموزش و پرورش با ضریب امنیتی بالا نام برد و افزود: این شبکه برای همیشه در آموزش و پرورش کشور ماندگار خواهد بود و بعد از طی روند تکمیلی می تواند بسیاری از مشکلات آموزش و پرورش را مرتفع سازد.
اسکندری نسب با اشاره به ساحت های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار کرد: در برنامه شاد به تمامی این ساحت ها توجه شده است.
احمد اسکندری نسب خاطرنشان کرد: در سند تحول بنیادین مدرسه به عنوان عامل رشد و توسعه کشور، کانون تربیت محله و پایگاه اصلی جریان تعلیم و تربیت و همه اقدامات آن یاد می شود و باید در آموزش مجازی نیز فناوری اطلاعات و استفاده از آن برای پیشبرد اهداف آموزشی مورد توجه ویژه قرار گیرد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بر ثبت سفارش کتب درسی به صورت گروهی و انفرادی در سامانه تاکید کرد.
وی با بیان اینکه دستورالعمل ثبت نام مدارس در سال تحصیلی آینده در حال تدوین است گفت: تا اعلام دستورالعمل ثبت نام اخذ هرگونه وجه توسط مدارس غیر دولتی برای سال تحصیلی آینده غیر قانونی بوده و با متخلفان برخورد می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار