تالیف و بازبینی ۴ جلد از کتب درسی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی در دوره ابتدایی

تهران (پانا) - کتاب‌های مطالعات اجتماعی پایه‌های پنجم و ششم و کتاب‌های فارسی و نگارش پایه ششم ابتدایی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی با توجه به داده‌های حاصل از نیاز سنجی آموزشی و بر اساس رویکردهای نظری علمی، تالیف و بازبینی شدند.

کد مطلب: ۱۰۴۸۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تالیف و بازبینی 4 جلد از کتب درسی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی در دوره ابتدایی

به گزارش روابط عمومی سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، به گفته مجید هداوند معاون برنامه‌­ریزی آموزشی و توان بخشی سازمان آموزش و پرورش استثنایی، ۴ جلد کتاب درسی دانش‌آموزان کم‌توان ذهنی تالیف و بازبینی شدند.

وی ادامه داد: در این راستا کتاب مطالعات اجتماعی پایه ششم ابتدایی با رویکرد آموزش مهارت‌های زندگی کارکردی بر اساس توانایی شناختی نظریه ذهن و آماده سازی دانش‌آموزان برای ورود به دوره متوسطه پیش حرفه‌ای تالیف شده است.

هداوند گفت: علاوه بر این کتاب‌های مطالعات اجتماعی پایه پنجم و فارسی و نگارش پایه ششم ابتدایی که در سال گذشته تالیف شده بودند، از سوی کارشناسان آموزشی، برنامه‌ریزی درسی، روانشناسان، معلمان و والدین دانش‌آموزان، بررسی و با هدف بهبود کیفیت محتوای آموزشی بازبینی شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار