«عرق سرد» مسعود کیمیایی بازیگران جدیدش را شناخت

خبرگزاری پانا: با اضافه شدن بازیگران جدید فیلم سینمایی ˝ عرق سرد˝ به کارگردانی مسعود کیمیایی ؛پیش تولید این فیلم وارد مرحله ای جدید شد.

کد مطلب: ۱۰۴۰۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار فرهنگی پانا؛ تا کنون حضور بازیگرانی چون پولاد کمیایی، محمد رضا فروتن و مهناز افشار برای ایفای نقش های اصلی در فیلم جدید کیمیایی قطعی شده است و در حال حاضر نیز شقایق فراهانی، یوسف مرادیان، تینا پاکروان و ساعد سهیلی نیز به جمع بازیگران این فیلم اضافه شدند.

بر اساس این گزارش؛ «عرق سرد» بازیگران دیگری نیز دارد که بزودی معرفی خواهند شد. همچنین با اضافه شدن سعید ملکان به عنوان طراح چهره پردازی فهرست عوامل پشت دوربین فیلم تکمیل شده تا فیلمبرداری بزودی آغاز شود.

یادآور می شود؛ از جمع بازیگران جدید، یوسف مرادیان در «سربازهای جمعه» و شقایق فراهانی در «محاکمه در خیابان» پیش از این با مسعود کیمیایی همکاری داشتند.

یادآور می شود؛ از دیگر عوامل این فیلم می توان به علیرضا زرین دست (مدیر فیلمبرداری)، اسحاق خانزادی(صدابردار)، کیوان مقدم (طراح صحنه و لباس)، علیرضا شمس(دستیار کارگردان و برنامه ریز) و تینا پاکروان(مدیر تولید) و محمد رضا ارباب صادقی سرمایه گذار نام برد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار