رئیس اداره تدارکات و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان:

مدیران مدارس و اولیا دانش آموزان در اسرع وقت نسبت به ثبت سفارش کتب درسی اقدام کنند

کرمان (پانا) - رئیس اداره تدارکات و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان تاکید کرد: مدیران مدارس نسبت به ثبت سفارش گروهی و اولیا دانش آموزان نسبت به ثبت سفارش انفرادی کتب درسی دانش آموزان اقدام کنند.

کد مطلب: ۱۰۳۷۳۸۲
لینک کوتاه کپی شد
مدیران مدارس و اولیا دانش آموزان در اسرع وقت نسبت به ثبت سفارش کتب درسی اقدام کنند

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، جلیل جعفری در نشست کارگروه برنامه ریزی سفارش و توزیع کتاب های درسی و بسته های آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به آغاز ثبت سفارش کتب درسی از 24 فروردین ماه جاری گفت: اطلاع رسانی در خصوص ثبت سفارش کتب درسی به تمامی دانش آموزان در ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق استان ضروری است.

وی بر پیگیری ثبت و توزیع کتب درسی در قالب پروژه مهر سال تحصیلی 1400-1399 تاکید کرد و از ارزیابی عملکرد ادارات آموزش و پرورش در این خصوص خبر داد.

جعفری با اشاره به تعطیلی مدارس به علت شیوع ویروس کرونا خاطر نشان کرد: آمادگی داریم آموزش های لازم را در راستای توزیع و ثبت سفارش کتب درسی برای تمامی مدیران مدارس و همکاران اداری به صورت ویدیو کنفرانس برگزار کنیم.

رئیس اداره تدارکات و پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان با بیان اینکه ثبت سفارش تب درسی دانش آموزان بر اساس اطلاعات موجود در سامانه سناد است، گفت: مدارس باید آخرین اطلاعات شناسنامه دانش آموزان را در سامانه سناد بروز رسانی نمایند.

جلیل جعفری اظهار کرد: ثبت سفارش گروهی و انفرادی کتب دوره‌های آمادگی تکمیلی (پیش دبستانی استثنایی)، دوم تا ششم ابتدایی، هفتم ،هشتم و نهم (متوسطه اول)، یازدهم و دوازدهم متوسطه دوم (نظری، فنی و حرفه ای و کاردانش) و پایه‌های یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه، حرفه‌ای استثنایی از ۲۴ فروردین ماه جاری آغاز شده و تا ۲۳ خرداد ادامه دارد.

وی افزود: دانش‌آموزان و اولیای آنان نیز در صورت تمایل می‌توانند از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com به دو شیوه فردی و گروهی نسبت به ثبت سفارش اقدام کنند.

بر پایه این گزارش، نشست کارگروه برنامه ریزی سفارش و توزیع کتاب های درسی و بسته های آموزشی آموزش و پرورش استان کرمان با سازمان پژوهش و برنامه ریزی کقت درسی به صورت ویدیو کنفرانس برگزارشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار