آغاز ثبت نام و سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی 1400-1399

زنجان (پانا) - در راستای توسعه دولت الکترونیک و به منظور تسهیل دسترسی دانش آموزان به کتاب‌های درسی، نظارت نظام‌مند بر فرآیند توزیع مواد آموزشی، ثبت سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی آینده در همه دوره‌ها اعم از عادی، استعداد درخشان و دانش آموزان با نیازهای ویژه از طریق سامانه www.irtextbook.ir یا www.irtextbook.com به دو شیوه فردی و گروهی و از 24 فروردین تا 16 شهریور سال جاری صورت خواهد گرفت .

کد مطلب: ۱۰۳۵۷۰۳
لینک کوتاه کپی شد
آغاز ثبت نام و سفارش کتاب‌های درسی سال تحصیلی 1400-1399

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، مخاطبان می‌توانند از طریق یکی از دو شیوه فردی یا گروهی نسبت به سفارش کتاب‌های درسی اقدام کنند. در شیوه فردی والدین دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی بخش سفارش دوره‌ای دانش آموزان و پرداخت الکترونیکی هزینه بسته آموزشی مورد نیاز خود را سفارش دهند. در شیوه گروهی مدیران مدارس از طریق سامانه سناد به بخش سفارش گروهی کتاب‌های درسی سامانه مذکور مراجعه کرده و به صورت جمعی نسبت به سفارش کتاب‌های درسی اقدام می‌نمایند.

مهلت ثبت‌نام کتاب‌های درسی

والدین یا مدیران مدارسِ دانش آموزان پایه آمادگی تکمیلی (پیش دبستانی استثنایی)، پایه دوم تا ششم دوره ابتدایی (عادی و استثنایی)، پایه هشتم و نهم دوره اول متوسطه و پیش‌حرفه‌ای استثنایی، دانش‌آموزان پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه (نظری، فنی‌و حرفه‌ای و کاردانش) و فراگیران پایه یازدهم و دوازدهم دوره دوم متوسطه حرفه‌ای استثنایی، می‌توانند از 24 فروردین لغایت 23 خرداد ماه سال جاری اقدام به ثبت‌نام و سفارش کتاب‌های درسی نمایند.

مهلت ثبت‌نام و سفارش بسته آموزشی

ثبت‌نام و سفارش بسته آموزشی دانش آموزان پایه آمادگی مقدماتی (پیش دبستانی استثنایی)، پایه اول دوره ابتدایی(عادی و استثنایی)، پایه هفتم متوسطه اول عادی، پیش‌حرفه‌ای استثنایی و دانش‌آموزان پایه دهم دوره دوم متوسطه و حرفه‌ای استثنایی از تاریخ 8 تیر پس از ثبت نام در مدرسه محل تحصیل صورت خواهد گرفت.

مهلت ثبت‌نام کتاب‌های درسی برای معلمان و دبیران

معلمان، دبیران و هنرآموزان عزیز نیز می‎توانند از تاریخ 25 شهریور ماه نسبت به ثبت سفارش کتاب‌های درسی مربوطه اقدام نمایند.

امکان اصلاح سفارش

در برخی از موارد ممکن است دانش آموز به دلایلی همانند تغییر رشته تحصیلی، تکرار پایه، جهش به پایه بالاتر یا جابجایی محل تحصیل خود، خواستار اصلاح سفارش در سامانه فروش و توزیع مواد آموزشی باشد، در این صورت برای اصلاح سفارش قبلی خود می‌تواند پس از ثبت‌نام در مدرسه محل تحصیل از تاریخ 17 تیر 99 نسبت به اصلاح سفارش اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار