حضور رییس سازمان دانش آموزی استان همدان در موسسه نیکوکاری توان یاران صبح الوند

همدان (پانا) - رضا میرزایی رییس سازمان دانش آموزی استان همدان باحضور در موسسه نیکوکاری توان یاران صبح الوند از کارگاه و کلاس های این موسسه بازدید بعمل آورد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۱۵۶
لینک کوتاه کپی شد
حضور رییس سازمان دانش آموزی استان همدان در موسسه نیکوکاری توان یاران صبح الوند

در جریان این بازدید میثم ترکمان مدیرعامل موسسه در خصوص پیشینه و اهم فعالیت های این موسسه گفت: موسسه نیکوکاری توان یاران صبح الوند در سال 1392 تاسیس گردید . استراتژی بنیادین موسسه برای توانمند سازی توان یابان ، آموزش منتهی به اشتغال شده است .
موسسه در سال 93 به ثبت رسید و مجوزات خود را از سازمان بهزیستی استان همدان و سازمان فنی و حرفه ای استان دریافت نمود.
وی افزود: اهداف موسسه عبارنتد از: تقویت خود باوری و کمک به شکوفایی استعداد های توان یابان جسمی و حرکتی و ناشنوا، کمک به ایجاد زمینه اشتغال و خودکفایی آنان، پیگیری ایجاد تسهیلات شهری ویژه توان یابان برای برخورداری از حقوق شهروندی و ... .

میثم ترکمان در ادامه گفت: موسسه در حال حاضر 323 عضو ثبت نام شده دارد و از دیگر فعالیت های موسسه میتوان فعالیت فرهنگی و ورزشی ، توانبخشی ، حمایتی ، تفریحی ... اشاره نمود. در حال حاضر تعداد 12 توان یاب در کارگاه آموزشی و حمایتی تولیدی مشغول به تولید انواع لباس میباشند.

در ادامه رضا میرزایی مدیر سازمان دانش آموزی استان همدان ضمن تقدیر از عملکرد موسسه ابراز امیدواری کرد که این موسسه بتواند هرچه بیشتر از ظرفیت های موجود استفاده نماید و سازمان دانش آموزی هم آمادگی دارد در بحث دوخت و توزیع لباس فرم دانش آموزی با این موسسه همکاری نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار