جلسه کارگروه سرویس مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد برای رسیدگی به اعتراض های رانندگان برگزار شد

یاسوج (پانا) - جلسه کار گروه ماده 18 سرویس حمل و نقل دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد با رعایت پروتکل بهداشتی کرونا در سالن اداره کل آموزش و پرورش و با حضور میرمحمدی مدیر کل امور اجتماعی استانداری و سایر اعضای جلسه برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۳۷۰۷۹
لینک کوتاه کپی شد
جلسه کارگروه سرویس مدارس استان کهگیلویه و بویراحمد برای رسیدگی به اعتراض های رانندگان برگزار شد

مدیر سازمان دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد، در ابتدا هدف از برگزاری این جلسه را رسیدگی به اعتراض های رانندگان سرویس مدارس نسبت به زیان های که با تعطیلی غیرمتعارف مدارس در اسفندماه 98 برای آنان به وجود آمد بیان کرد.

سید نظام مرادی، اظهار کرد: در سطح استان فقط دو شهرستان بویراحمد و گچساران، ایاب و ذهاب سرویس دانش آموزی را متناسب با شیوه نامه اجرا کردند.

مرادی افزود: با توجه به ظرفیتی که داشتیم از 75 درصد مدارس این دو شهرستان گزارش تهیه کردیم و در بعضی مدارس، همکاران ما به صورت میدانی حضوری پیدا کردند و نظرات مدیران، دانش آموزان و اولیاء را نسبت به وضعیت کیفیت ایاب و ذهاب سرویس مدارس جویا شدند.

او گفت: نرخ شهریه سرویس مدارس متناسب با نرخ مصوب کارگروه ماده 18 بوده است و در این مورد با توجه به نظارت های سازمان دانش آموزی هیج جای استان تخطی صورت نگرفت و عمده مدیران بصورت ماهانه با سرویس مدارس خود تسویه کرده اند.

مرادی افزود: متناسب با نظر سنجی انجام گرفته بیش از 85 درصد اولیاء و دانش آموزان از سرویس مدارس خود رضایت داشتند.

در ادامه معاون پشتیبانی اداره کل آموزش و پرورش استان، با اشاره به تعطیلی مدارس در وضعیت به وجود آمده کرونا گفت: ما علاقمند به تعطیلی مدارس نبودیم، ولی با توجه حساسیتی که در آموزش و پرورش بود و سطح ارتباط و تماس فیزیکی بالایی که بین دانش آموزان و معلمان وجود داشت و خطری که سلامتی آنان، خانواده ها و جامعه را تهدید می کرد باید مدارس تعطیل می شد.

اردشیر یاری با بیان اینکه آموزش هیچگاه تعطیل نیست، گفت: ما آموزش را ازطریق سامانه شاد دنبال می کنیم، وزیر آموزش و پرورش نیز به جد پیگیر این موضوع هستند.

او با اشاره به ایرادهای آموزش مجازی و سامانه شاد گفت: این سامانه فقط 35 درصد نگاه های عاطفی معلم در کلاس به دانش آموزان را می تواند جبران کند.

یاری با بیان اینکه همه ی جهان از موضوع کرونا آسیب دیده اند افزود: شرایط به وجود آمده لطمعه زیادی به صنعت گردشگری استان وارد کرده است.

معاون پشتیبانی اداره کل گفت: شرکت های حمل و نقل و سرویس های مدارس نیز از شرایط به وجود آمده از کرونا متحمل ضرر و زیان های شده اند، این شرکت ها تاز مانی که برای آموزش و پرورش خدمت رسانی کرده اند و قرارداد دارند باید حق و حقوق آنها پرداخت شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار