استاندار اردبیل خبر داد:

توزیع سبدهای كالایی بین خانوارهای نیازمند استان اردبیل

خبرگزاری پانا : استاندار اردبیل گفت: در ماه مبارك رمضان سبدهای كالایی بین خانوارهای نیازمند این استان توزیع می شود.

کد مطلب: ۱۰۳۵۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، اكبر نیكزاد در جلسه ستاد تنظیم بازار استان اردبیل افزود: طبق پیش بینی های كمیته امداد استان و در صورت تامین اعتبار سبدهای كالایی شامل گوشت مرغ، برنج، روغن و سایر اقلام مصرفی بین 30 هزار خانوار زیر پوشش این نهاد به مناسبت ماه مبارك رمضان توزیع خواهد شد.
وی با اشاره به اینكه طی ماه ضیافت الهی به سه هزار خانوار زیر پوشش كمیته امداد با حضور مسوولان استانی سركشی خواهد شد، بیان كرد: انتظار می رود در این ماه مبارك حدود 9 هزار خانوار زیر پوشش این كمیته، زیر چتر حمایتی خیرین استان قرار بگیرند.
استاندار اردبیل در ادامه با اشاره به برنامه های بهزیستی استان اردبیل به مناسبت ماه رمضان گفت: در این نهاد نیز طبق سال های گذشته سیاست توزیع غذای گرم وجود نداشته و به جای آن برابر با مستمری خانوارها بن رمضانیه به حسابشان واریز خواهد شد.
وی ادامه داد: هم چنین در قالب طرح ضیافت مهر بهزیستی، مسوولان در بین افراد زیر پوشش حضور یافته و از آنان دلجویی خواهند كرد.
نیكزاد با اشاره به برنامه های جمعیت هلال احمر نیز گفت: طی طرح رحمت جمعیت هلال احمر بسته های غذایی شامل برنج، روغن، قند و شكر بین دو هزار نفر از خانوارهای زیر پوشش این جمعیت در تمامی شهرستان های استان بطور مساوی توزیع می شود.
نیکزاد هم چنین بیان كرد: در زمینه توزیع سبدهای كالایی با كمك سازمان صنعت، معدن و تجارت دستگاه های ذی ربط كالاهای مصرفی را به قیمت دولتی تهیه و در اختیار افراد نیازمند و زیر پوشش قرار خواهند داد.
استاندار اردبیل به اشاره برگزاری مهمانی ها طی ماه رمضان گفت: طی این ماه برخی خانواده ها برای برگزاری مهمانی پیش از ماه مبارك نسبت خرید برخی اقلام در بازار اقدام می كنند كه بر این اساس باید قیمت ها كنترل شود و شهروندان نیز اطمینان داشته باشند كه مواد غذایی اساسی به اندازه مورد نیاز در استان ذخیره سازی شده است.
وی در ادامه جلسه با اشاره به برخی پروژه های احداث سیلو در سطح استان اظهار كرد: در زمینه احداث سیلوها باید با برنامه جلو برویم.
نیكزاد با بیان اینكه دولت رقیب بخش خصوصی نیست، گفت: باتوجه به اینكه گندم جزو محصولات استراتژیك محسوب می شود باید طبق نیاز استان به میزان كافی سیلو و مقدار مشخصی گندم ذخیره در اختیار دولت باشد، اما باقی پروژه ها باید در اختیار بخش خصوصی قرار بگیرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار