استاندار خراسان شمالی:

فرمانداران خراسان شمالی باید ابزار لازم در راستای ترویج زكات را فراهم كنند

خبرگزاری پانا : استاندار خراسان شمالی در نخستین نشست شورای زكات استان که در محل دفتر امام جمعه بجنورد تشکیل شد، برلزوم همیاری فرمانداران ودهیاران استان دربحث جمع آوری زكات وترویج این واجب الهی تاكید كرد وگفت: با توجه به اینكه پرداخت زكات به روح دین مردم بر می گردد، لذا در این زمینه دولت تنها می تواند ابزارلازم در راستای ترویج این واجب الهی را فراهم كند.

کد مطلب: ۱۰۳۱۱۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، محمود احمدی بیغش، در اولین جلسه از شورای زكات استان در سال 92افزود: مسئولین ذی ربط دراین زمینه باید با فراهم سازی ابزار لازم در راستای توسعه كشاورزی استان كمك كنند تا به این ترتیب زمینه پرداخت زكات فراهم شود.

وی در خصوص پرداخت زكات از سوی كشاورزان گفت: اجرای این واجب الهی از یك سوباعث بركت در مال مردم می شود واز سوی دیگر عاملی مهم دركمك به گسترش خدمت رسانی دولت محسوب می شود.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی در بخشی دیگر از سخنان خود با بیان اینكه باید مقوله زكات را از دولت دور كنیم افزود: باید برای مردم روشن شود كه دولت نه تنها هیچ گونه دخل وتصرفی در مبلغ جمع آوری شده زكات ندارند، بلكه بعد از جمع آوری آن با پرداخت معادل زكات باعث رشد وضعیت عمرانی در روستاها وبهره مندی مردم از رفاه می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار