مدیرکل آموزش‌وپرورش مازندران:

قدردان معلمانی هستیم که این روزها خانه را کلاس درس کرده‌اند

ساری (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از معلمانی که در این روزها با وجود تعطیلی مدارس به دلیل شیوع بیماری کووید 19، با استفاده از فضای مجازی آموزش و تربیت را در خانه ادامه می‌دهند، تشکر کرد.

کد مطلب: ۱۰۳۰۷۸۸
لینک کوتاه کپی شد
قدردان معلمانی هستیم که این روزها خانه را کلاس درس کرده‌اند

متن پیام علی‌رضا به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم؛ معلمان و آموزگاران عزیز، جهادگران عرصه تولید محتوا در فضای مجازی

اتفاقات یک‌ماهه اخیر و ضرورت ممانعت از گسترش «کروناویروس» و تعطیلی مدارس موجب شد آموزش و پرورش از فضای اینترنت و شبکه‌های مجازی استفاده کند تا با وجود تعطیلی کلاس و مدرسه، آموزش تعطیل نیست و جریان یادگیری ادامه دارد.

این ضرورت جدید، بسیج عمومی در حوزه آموزش ایجاد کرد و اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران و ادارات شهرستان‌ها و مناطق، حمایت‌های لازم و زیرساخت‌های اولیه را مهیا کردند و از جمله سامانه «مازندمحتوا» و کانال‌هایی به همین منظور راه‌اندازی و فعال شد و در ادامه کارگروه‌هایی برای تشویق و ترغیب معلمان به تهیه و تولید محتوای مناسب و همچنین نظارت بر محتواهای ارسالی شکل گرفت.

آنچه که طی ده روز گذشته در این حوزه اتفاق افتاد، جای افتخار برای من دارد و لازم می‌دانم از تلاش و زحمت شبانه‌روزی همه معلمان، آموزگاران و مدیران قدردانی کنم که هوشمندانه و جهادگرانه اقدام به تولید محتوا کردند و از طریق امکانات فضای سایبری، آن را در دسترس دانش‌آموزان و فرزندان ما قرار دادند و با استمرار تولید محتوا همگام با جلسات کلاس درس، عملاً ادامه سال تحصیلی را از فضای حقیقی به فضای مجازی بردند اما اجازه ندادند آموزش و تربیت تعطیل شود.

غنای محتواهای تولید شده توسط معلمان و آموزگاران در سطحی است که از استان‌های دیگر نیز به این سامانه مراجعه و از محتواهای تولید شده توسط فرهنگیان نخبه و فرهیخته مازندران، استفاده می‌کنند.

بر خود لازم دانستم از تلاش و زحمات همه همکاران، معلمان و آموزگارانی‌که این مجال را به کار گرفتند تا جریان آموزش در فاز مجازی استمرار یابد و روح تشنه آینده‌سازان میهن عزیز اسلامی ما سیراب شود، قدردانی کنم و به آنان اطمینان بدهم که آموزش و پرورش مازندران در کنار آنان ایستاده است ضمن این‌که محتوای تولیدی به «جشنواره آموزش مجازی» ارسال خواهد شد تا برترین‌ها معرفی شوند.

این روزها شاهد جلوه‌ای دیگر این حقیقت که «معلمی شغل نیست؛ عشق است» در وجود نازنین معلمان و آموزگارانی هستیم که با کمک از تکنولوژی مدرن، خانه را کلاس درس کردند و به پرورش ذهن و ضمیر دانش‌آموزان با استفاده از فن‌آوری اطلاعات مشغولند و همه می‌دانیم آگاهی به دانش و اطلاعات روز برای یک معلم بسیار مهم و ضروری است، خدا قوت و دست مریزاد به شما آموزگارانِ زمان‌شناس!

علیرضا سعدی‌پور
مدیرکل آموزش و پرورش مازندران

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار