تعطیلات نوروز، فرصتی برای تست‌ زنی و رکوردگیری

تهران (پانا) - تعطیلات نوروز می‌تواند زمان آماده سازی کنکوری‌ها برای تحمل روزهای فشرده و سخت آخر باشد. تمرین تست زنی با هدف ارزیابی سرعت عمل و رکوردگیری می‌تواند از استفاده‌های دیگر ایام عید باشد.

کد مطلب: ۱۰۲۹۵۷۰
لینک کوتاه کپی شد

این روزها در حالی که ویروس کرونا همه را خانه‌نشین کرده و دانش‌آموزان دوره‌های متوسطه و ابتدایی می‌توانند دروس خود را با آموزش‌های تلویزیونی بگذرانند، اگر شما دانش‌آموز دوره دوم متوسطه هستید، در مرحله تکمیل دوره جامع مطالعه تشریحی و تستی دروس به سرمی‌برید، و اگر صرفا برای کنکور می‌خوانید از اول عید تا دهه دوم اردیبهشت ماه را برای مرور نکات و تست دروس و رفع اشکال و جبران کمبودها در نظر گرفته اید. در هرحال، فرصت ایام عید قسمتی از مراحل قبلی و یا جدید برنامه کاری شما محسوب می‌شود که می‌توانید براساس برنامه از این ایام استفاده بهینه ای کنید.

یک استفاده دیگر ایام عید می‌تواند آماده سازی برای تحمل روزهای فشرده و سخت آخر باشد. اگر با انگیزه و اراده ای قوی از تک تک روزهای تعطیلات حداکثر بهره را ببرید در واقع به خودتان ثابت کرده اید که می‌توانید یک دوره سخت و فشرده کاری را نیز با میل و رغبت تحمل کنید. علاوه بر این، تمرین تست زنی با هدف ارزیابی سرعت عمل و رکوردگیری می‌تواند از استفاده‌های دیگر ایام عید باشد.

برای استفاده هرچه مفیدتر از این ایام به خاطر داشته باشید که:

با یک تصمیم و اراده قوی و برمبنای برنامه پیش بینی شده، می‌توانید از ایام عید استفاده چندمنظوره ببرید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار