آموزش تعطیل شدنی نیست

هرمزگان(پانا)-موسی دادی زاده سرخائی مدیر کل آموزش و پرورش استان با صدور پیامی از تلاش و زحمات همکاران گرامی در ارائه آموزش های مجازی به دانش آموزان تقدیر و تشکر نمود.

کد مطلب: ۱۰۲۸۴۸۸
لینک کوتاه کپی شد
آموزش تعطیل شدنی نیست

متن پیام به شرح ذیل است :

بسم الله الرحمن الرحیم

این روزها همه ما درگیر یک میهمان ناخوانده و ناخواسته هستیم ، اما مردمان این سرزمین همیشه در زمان های بحرانی گوهرناب وجودشان بیشتر از هر زمانی نمایان می شود . با شیوع بیماری کرونا کادر درمانی در جای جای کشور در خط مقدم مبارزه با این ویروس بوده و هستند که همه ی ما زحمات این عزیزان را ارج می نهیم و بر اساس مصوبه ی ستاد ملی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا مدارس موقتا تعطیل شده اما میهن سرافراز ایران از این دست جهادگران کم ندارد و در جبهه ای دیگر جهادگرانی دیگر با تلاش شبانه روزی خود و با همه ی امکانات موجود و در دسترس کاری کرده اند که چرخ آموزش متوقف نماند و به واقع نشان دادند در جبهه تعلیم و تربیت و علم آموزی فعالانه حضور دارند . همکاران عزیز بنده با صرف وقت و هزینه ی شخصی خود فرآیند آموزش را احیاء کرده و نشان دادند که آموزش تعطیل شدنی نیست .

لذا اینجانب ضمن تقدیر و تشکر از همکاران گرامی به استحضار می رسانم که کار شما خوبان بسیار موثر و ارزشمند است و قطعا زحمات شما بزرگان نزد خداوند قادر متعال بی اجر نخواهد بود .

سلامتی و توفیق شما عزیزان را از خداوند رحمان مسئلت دارم.

موسی دادی زاده سرخائی

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار