شرکت فرهنگیان کاشان در پویش آموزش تعطیل نیست

کاشان (پانا ) - معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: با ادامه روزهای تعطیل مدرسه ها، فرهنگیان این شهرستان با شرکت در طرح آموزش درکاشان تعطیل نیست برای آموزشهای غیرحضوری آماده شده اند.

کد مطلب: ۱۰۲۷۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد
شرکت فرهنگیان کاشان در پویش آموزش تعطیل نیست

سعید مکاریان نوش آبادی در گفت و گو با پانا اظهار کرد: مدارس ما، در طول سال تحصیلی همواره با شرایطی خارج از برنامه رسمی با روزهای تعطیل ناخواسته مواجه هستند و در چنین شرایطی عقب ماندگی آموزشی، باعث نگرانی معلمان، خانواده ها و دانش آموزان می شود .
وی افزود: مدارس نباید در چنین شرایطی منفعل و بدون ایده بمانند و باید برای جبران برنامه های معوق مانده، برنامه ای مشخص داشته باشند که ارایه آموزشهای غیر حضوری و آموزش در منزل متناسب با شرایط خاص بخشی از این فرآیند است.
وی تصریح کرد: تجربه های بومی و جهانی مربوط به آموزش های غیر حضوری با استفاده از فضای مجازی، گنجینه ارزشمند پیش روی ماست که باید در مسیر آماده سازی مدارس برای طراحی و اجرای آموزشهای غیر حضوری استفاده شود.
وی تاکید کرد: معاونت آموزش متوسطه با همکاری کارشناسان آموزش به منظور جلوگیری از افت تحصیلی و استمرار روند آموزش، پویش آموزش در کاشان تعطیل نیست را جهت تبادل تجربیات شروع کرده اند و بیش از ۵۰ مدرسه متوسطه اول، ۲۰ مدرسه متوسطه دوم و 40 دبستان در این پویش شرکت کرده اند.
معاون آموزش متوسطه مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: تدریس دبیران به صورت فایل صوتی، تصویری و متنی تهیه شده و در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی در اختیار دانش آموزان قرار می گیرد و بازخورد فراگران و رفع اشکال آنها نیز در ساعت مشخص انجام می شود.
مکاریان افزود: با مشارکت سرگروه های آموزشی، برای دانش آمورانی که دسترسی به فضای مجازی ندارند نیز فیلم و جزوه های آموزشی تهیه شده و توسط مدیران در اختیار آنها قرار می گیرد.
بیش از 60 هزار دانش آموز در مدرسه های شهرستان کاشان مشغول به تحصیل هستند که به علت جلوگیری از شیوع کرونا ویروس در هفته جاری تعطیل شده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار