شیوهنامه نظام تصمیمگیری مشارکتمحور ابلاغ شد
تهران (پانا) - سازمان آموزش و پرورش استثنایی شیوهنامه نظام تصمیمگیری مشارکت محور (از مدرسه تا ستاد) را به ادارات آموزش و پرورش استثنایی استانها ابلاغ کرد.
به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، در راستای فراهمکردن بستری برای بهرهگیری از فکر، اندیشه، توان علمی و تجربه عملی تمام همکاران شاغل در آموزش و پرورش استثنایی (از مدرسه تا ستاد) در فرایند تصمیمسازی و تصمیمگیری و سیاستگذاری کلان سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور، "شیوهنامه طرح نظام تصمیمگیری مشارکتمحور" در قالب ۷ ماده و ۶ تبصره در جلسه شورای معاونان سازمان آموزش و پرورش استثنایی در تاریخ ۱۱ بهمن ۹۸ تصویب و برای اجرا به ادارات آموزشوپرورش استثنایی استانها ابلاغ شد.
هدف از این طرح؛ جلب مشارکت و استفاده بهینه از نظرات و تجربیات ذینفعان و صاحبنظران در حل مسائل و مشکلات و ارتقای سطح کیفی ارائه خدمات به جامعه هدف، فراهم آوردن فضایی جهت بهرهگیری از فکر، اندیشه و توان علمی و تجربه عملی همکاران در تصمیم سازی، تصمیمگیری، اصلاح و ارتقا سطح برنامهها و فعالیتهای آموزشوپرورش استثنایی کشور، تقویت روحیه همفکری، احساس مسئولیت، همکاری و توسعه فعالیت گروهی و تمرکززدایی و توجه به تفاوتهای فرهنگی و اجتماعی در تصمیمگیریها (تصمیمگیریهای بومی)، است.
ارسال دیدگاه