فعالیت های پرورشی برای دانش آموزان امنیت روحی وروانی ایجاد می کند تا دروس را فرا گیرند

کاشمر(پانا)- فعالیت های پرورشی، ورزشی و هنری امنیت روحی و روانی برای دانش آموزان ایجاد می کند تا بتوانند دروس را با اشتیاق فرا گیرند.

کد مطلب: ۱۰۲۴۳۸۳
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت های پرورشی برای دانش آموزان  امنیت روحی وروانی ایجاد می کند تا دروس را فرا گیرند

حسن رمضانی، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش کاشمر در جمع مدیران مدارس شرکت کننده در جشنواره هنرهای نمایشی ضمن اعلام نحوه برگزاری جشنواره هنرهای نمایشی در سال جدید گفت: همه ما معتقدیم مدارس بدون نشاط، دانش آموزانی بی‌احساس و شکننده تربیت می‌کند که با وجود دانش و معدل بالا توانایی مدیریت و ساخت آینده ای موفق را ندارند و فعالیت های پرورشی، ورزشی و هنری امنیت روحی و روانی برای دانش آموزان ایجاد می کند تا بتوانند دروس را با اشتیاق فرا گیرند و با یک شکست کوچک روحیه خود را نباخته و دچار افسردگی نشوند.
رمضانی افزود: اینکه هنرمندان فقط یک اجرا برای داوران مسابقات داشته باشند درست نیست و باید دوستان و خانواده توانند آنهارا در جایگاهی مانند سالن همایش شهید شهابیان که محل مناسبی برای هنرنمایی است ببینند تا فارغ از هر نتیجه ای می خواهند کسب نمایند از چند ماه تلاش و زحمت خود راضی باشند.
او در ادامه گفت: مطمئنا اگر احساس دلسوزی مدیران برای هنر آینده سازان فردای ترشیزی نباشد زحمات کارشناسان و مربیان و کارگردانان نمایش ها هدر خواهد شد.
در ادامه جلیل آخرتی با بیان گزارشی از فعالیت های انجام شده جدول زمانبندی مسابقات و برنامه های پیشنهادی جهت اجرای با کیفیت جشنواره را ارائه داد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار