برگزاری محفل انس با قرآن فجر انقلاب در آستان مقدس حمزة الرضا(ع) شیروان

شیروان (پانا) - به مناسبت گرامی داشت دهه مبارکه فجر، محفل انس باقرآن کریم با تلاوت قاریان بین المللی و کشوری و با حضور جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی و علاقمندان به این کتاب الهی در آستان مقدس حمزة الرضا(ع) شهرستان شیروان برگزار گردید.

کد مطلب: ۱۰۲۲۳۲۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری محفل انس با قرآن فجر انقلاب در آستان مقدس حمزة الرضا(ع) شیروان

امام جمعه شهرستان شیروان در این محفل با تبریک دهه مبارکه فجر انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی مسیر تاریخ را عوض کرد و یک معنویت اصیلی را به دنیا معرفی نمود.

حجت الاسلام والمسلمین حسین تکمیلی با اشاره به برخی از دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران افزود: اگر همه دستاوردها و برکات انقلاب اسلامی را خلاصه کنیم مهمترین آن ها، خدمت به قرآن کریم بود و این کتاب آسمانی یک برنامه کامل و جامع زندگی است.

وی در ادامه اظهار داشت: امروز قاریان عزیز ما در دنیا رتبه های اول را در دست خودشان دارند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شیروان نیز در حاشیه برگزاری این محفل انس از ثبت 12 موقوفه جدید با نیات مختلف از ابتدای سال جاری تا کنون خبر داد و گفت: با توجه به استقبال بسیار خوب شهروندان، محفل های قرآنی دیگری نیز با توجه به مناسبت های ملی و مذهبی با حضور قاریان برجسته بین المللی و کشوری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام علی پرهیزکار افزود:به مناسبت شهادت امام هادی(ع) و لیلة الرقائب (اولین شب جمعه ماه رجب) مصادف با هشتم اسفند سال جاری، آیین دعای کمیل با حضور مداح کشوری، حاج سید مهدی میرداماد در محل آستان مقدس امام زاده حمزة الرضا(ع) برگزار خواهد شد.

در این محفل معنوی، استاد حامد شاکر نژاد از قاریان بین المللی، اسماعیل نیک فهم و نوجوان احمد رضا دبدبه از قاریان برجسته کشوری و استانی آیاتی از قرآن کریم را تلاوت نمودند.

در ادامه گروه تواشیح حضرت بقیة الله الاعظم (عج) شهرستان شیروان متشکل از آقایان علی حسین بدیعی، هادی گل زاده، اسماعیل نیک فهم، احمد شرافت، سید محمد علوی، مهدی کاهانی و عبدالله نوری زاده تواشیحی را با موضوع شهید به زیبایی کامل اجرا نمودند.

در این محفل قرآنی حجت الاسلام عظیم آسوده مدیر، علی اکبر صفری معاون فرهنگی و هادی صادقی کارشناس روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان خراسان شمالی حضور داشتند.

خبرنگار حسینعلی ظفری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار