همایش توانمند سازی علمی و پژوهشی سمن‌ها برگزار می‌شود

خبرگزاری پانا: مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: همایش توانمند سازی علمی و پژوهشی سازمان‌های مردم نهاد کشور مرداد ماه امسال به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۲۱۹۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، پنجمین جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان با حضور قنبری، معاون سیاسی و امنیتی استاندار به عنوان رییس و خلیلی مدیر کل ورزش و جوانان به عنوان دبیر با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان، نماینده جوانان، صاحب نظران در امور جوانان 10 تیرماه برگزار شد.

در این جلسه علی خلیلی گفت: غنی سازی اوقات فراغت جوانان نباید محدود به تعطیلات تابستانی باشد؛ بلکه این موضوع به عنوان یکی از دغدغه‌های مهم خانواده‌ها و جامعه باید در تمامی طول سال مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه از روند مصوبات طی شده جلسات گذشته و همچنین در خصوص پورتال اوغات فراغت که با مشارکت دستگاه‌های اجرایی در حال بروز رسانی و تکمیل شدن است و گامی مهم در راستای تامین اوغات فراغت خانواده‌هاست، گزارشی را ارائه کرد.

در این گزارش خلیلی در مورد آمار و نحوه ورود اطلاعات دستگاه‌های اجرایی در پورتال غنی سازی اوقات فراغت خاطر نشان کرد: اطلاعات و عملکرد دستگاه‌های مرتبط توسط مسوولان اوقات فراغت هر سازمان که قبلا در جلسات متفاوت، آموزش‌های لازم را گذارنده وارد سامانه می شود و توسط وزرات ورزش و جوانان مورد ارزیابی قرار می گیرد.

وی در ادامه از تمامی ادارات و سازمان‌ها خواست تا نسبت به ثبت اطلاعات و عملکرد خود در اسرع وقت اقدام کنند تا با انعکاس موارد صورت گرفته در استان بتوانیم جایگاه واقعی و مطلوبی را در رتبه بندی کشوری از آن خود کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی همچنین از برگزاری همایش توانمند سازی علمی و پژوهشی سمن های کشور در ارومیه خبر داد و گفت: این همایش سه روزه با حضور 120 نفر از دبیران سمن‌های سراسر کشور 22 مرداد ماه برگزار می شود که در چندین کارگاه آموزشی با حضور اساتید معرفی شده از سوی وزارت ورزش و جوانان و با موضوعات توانمندسازی سمن‌ها و امور مربوط به جوانان برگزار خواهد شد.

وی بر تعامل و همکاری دستگاه‌های اجرایی برای هر چه بهتر برگزار شدن این همایش تاکید کرد و افزود: دستگاه‌ها می توانند با توجه به اهداف این همایش در همکاری و همیاری و شناساندن ظرفیت‌های فرهنگی استان مشارکت داشته باشند.

وی در پایان با اشاره به برگزاری 570 برنامه آموزشی مخصوص جوانان در سال گذشته، اظهارکرد: در این برنامه‌ها بیش از 15 هزار جوان در موضوعاتی همچون اردوهای جهادی، مهارت آموزی، ورزشی و فرهنگی، سمینار، گردشگری، ابتکارات و اختراعات ، تحقیقات علمی و پژوهشی شرکت داشته‌اند.

در پایان این جلسه از مدیران ادارت کل بنیاد شهید وامور ایثارگران، کمیته امداد امام خمینی (ره) و آموزش و پرورش استان به منظور فعالیت‌های روز افزون در امور جوانان، با اهداء لوح تقدیر و جوایز نقدی تقدیر به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار