در هفتمین روز از دهه مبارک فجرمحقق شد؛

افتتاح5 طرح آموزشی در 4 شهرستان استان خراسان جنوبی

بیرجند(پانا) - با حضور سید پرویز فتاح، رئیس سازمان بنیاد مستضعفان کشور، معتمدان استاندار خراسان‌جنوبی و جمعی از مدیران استان 4 طرح آموزشی در شهرستان های بیرجند، فردوس، نهبندان و زیرکوه افتتاح شد.

کد مطلب: ۱۰۲۱۷۸۰
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح5 طرح آموزشی در 4 شهرستان استان خراسان جنوبی

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: با حضور سید پرویز فتاح، رئیس سازمان بنیاد مستضعفان کشور، معتمدیان استاندار خراسان‌جنوبی و جمعی از مدیران استان 4 طرح آموزشی در شهرستان های بیرجند، فردوس، نهبندان و زیرکوه افتتاح شد.

محمد علی واقعی در آیین افتتاح همزمان این طرح ها در بیرجند اظهار کرد: برای احداث این 5 طرح آموزشی 6 میلیارد و 600 میلیون تومان با مشارکت بنیاد علوی هزینه شده که با بهره بردای از آن قریب یک هزار دانش آموز دختر و پسر استان از مزایای آن برخوردار شدند.

او با بیان این مطلب که با بهره برداری از این طرح ها 27 کلاس درس به فضاهای آموزشی استان اضافه شد، با اشاره به بهره برداری از مدرسه ی 12 کلاسه ی علوی شهدای امیرآباد بیرجند، تصریح کرد: این آموزشگاه نیز با زیربنای یک هزار و 250 متر مربع و هزینه ای حدود 3 میلیارد و 300 میلیون ریال با مشارکت بنیاد علوی احداث شده است.

سید پرویز فتاح نیز در این آیین گفت: کوچکی پروژه ها نباید نگاه کرد چرا که کار فرهنگی بزرگ بوده و هست.

او با بیان این که به امور فرهنگی و تربیتی فرزندان این مرز و بوم باید بیشتر توجه شود، خاطرنشان کرد: هرکاری که در استان کردیم یا انجام شده لازم است اما کافی نیست و بایدکارهای خود را دو برابر کنیم؛ چرا که مهم محتوا، معلم و بحث تربیتی است.

فتاح تصریح کرد: فرزندان این مرز و بوم افتخاری برای نظام اسلامی هستند و باید در مباحث تربیتی آنها تلاش شود؛ این دانش آموزان نظم پذیر و دل پاک هستند.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، تعامل، همکاری و مشارکت با آموزش و پرورش در تجهیز مدارس را یکی از سیاست های این نهاد انقلابی دانست و ابراز کرد: این کارهای خیرخواهانه نباید تمام شود؛ بنیاد سهم خود را به دلیل تورم اضافه کرده است و با تفاهم می توان این کارها ادامه داد، شاید در قول های خود با احتیاط عمل کنیم، اما از قول هایی که گذشته داده شده موظف هستیم به آن عمل کنیم.

گفتنی است همزمان با این آیین 430 کلاس درس احداث شده توسط بنیاد مستضعفان در مناطق محروم کشور افتتاح شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار