امام جمعه شهرری: خشم و غضب بیجا در خانواده یکی از عوامل اصلی طلاق محسوب می شود

شهرری (پانا) - با حضور امام جمعه ،فرماندار و سایر مسئولین جلسه شورای اداری شهرستان ری در محل فرمانداری منطقه برگزار شد

کد مطلب: ۱۰۲۰۹۱۸
لینک کوتاه کپی شد
امام جمعه شهرری:  خشم و غضب بیجا در خانواده یکی از عوامل اصلی طلاق محسوب می شود

در این نشست حجت الاسلام سید علی شاهچراغی امام جمعه شهرری در سخنانی با اشاره به اینکه پیامبر اسلام بعنوان مدیر جامعه اسلامی از شش عامل که موجب آسیب می‌شود با عناوین، شک و تردید، شرک، تعصب‌های جاهلی، غضب، ظلم به مردم و حسد به خدا پناه نام برد وافزود، اگر مدیران و مسئولین دوری از این شش مورد را سرلوحه کار خود قرار دهند و به خداوند متعال پناه ببرند قطعاً می‌توانند منشأ خدمات خیر باشند.

وی در ادامه با بیان اینکه امام خمینی (ره) قیام خود را خدایی آغاز کرد، گفت: امام راحل همواره توصیه داشتند که کارهای خود را خدایی کنید و با این نگاه انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

امام جمعه ری اذعان کرد: پیروی از تعصب‌های جاهلی از معضلات نپرداختن به دین اسلام است که این مورد با توجه به قرار گرفتن در آستانه انتخابات میبایست بسیار حائز اهمیت باشد..

وی خاطر نشان کرد: امروزه خشم و غضب بیجا در جامعه و خانواده یکی از عوامل اصلی طلاق محسوب می‌شود چرا که خشم ریشه همه گرفتاری‌ها و دردسرها است و باید در این خصوص بیشتر توجه داشته باشیم.

حجت الاسلام شاهچراغی در ادامه به ظلم در خانواده و جامعه اشاره کرد و عنوان کرد: ریشه بسیاری از معضلات اجتماعی جامعه ظلم است.

خبرنگار:مریم قنبری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار