کلنگ زنی 2 طرح آموزشی و ورزشی در شهرستان مود

بیرجند(پانا)- در سومین روز از دهه مبارک فجر کلنگ احداث دو پروژه آموزشی و ورزشی در شهر مود شهرستان سربیشه به زمین زده شد.

کد مطلب: ۱۰۲۰۵۸۲
لینک کوتاه کپی شد
کلنگ زنی 2 طرح آموزشی و ورزشی در شهرستان مود

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی گفت: در سومین روز از دهه مبارک فجر کلنگ احداث دو پروژه آموزشی و ورزشی در شهر مود شهرستان سربیشه به زمین زده شد.

محمد علی واقعی در آیین کلنگ زنی این دو طرح، اظهار کرد: دبیرستان 4 کلاسه متوسطه اول شهر مود که یکی از پروژه های تخریب و بازسازی اداره کل نوسازی استان است در زمینی به مساحت 3هزار متر؛ و زیربنای250 مترمربع با اعتبار اولیه یک میلیارد تومان با مشارکت خیرین نیکوکار احداث می شود.

او با بیان این که میزان مشارکت خیر در این طرح آموزشی 30 درصد است، تصریح کرد: پیش بینی می شود این آموزشگاه مهر ماه 99 آماده افتتاح شود که با بهره برداری از آن 150 دانش آموز شهر مود از نعمت مدرسه زیبا، مستحکم و استاندارد برخوردار می شوند.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی، با اشاره به کلنگ زنی زمین چمن مصنوعی دبستان حضرت قائم(عج) مود، عنوان کرد: این طرح ورزشی نیز در زمینی به مساحت 550 متر مربع احداث می شود.

واقعی با بیان این که اجرای عملیات زیرساخت و زه کشی زمین بر عهده شورای شهر و شهرداری مود است، ادامه داد: نصب چمن مصنوعی و حصار کشی این زمین بر عهده آموزش و پرورش است که برای تهیه، نصب چمن و حصار کشی زمین مبلغ 110 میلیون تومان نیاز است.

او اضافه کرد: با بهره برداری از این زمین چمن مصنوعی کلیه ی دانش آموزان شهر مود از مزایای آن برخوردار می شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار