افتتاح ۷۲ پروژه تولیدی، ۸۷۰ نفر را شاغل می‌کند

ساری (پانا) - معاون عمرانی استاندار مازندران اعلام کرد که با افتتاح ۷۲ پروژه تولیدی و صنعتی برای ۸۷۰ نفر اشتغال‌زایی می‌شود.

کد مطلب: ۱۰۱۹۷۲۸
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح ۷۲ پروژه تولیدی، ۸۷۰ نفر را شاغل می‌کند

مهدی رازجویان در نشست خبری که در استانداری برگزار شد، از افتتاح و بهره‌برداری 866 پروژه با اعتباری بالغ بر 1954 میلیارد تومان در مازندران در دهه فجر خبر داد.

او همچنین اعلام کرد که کلنگ 46 پروژه با اعتباری بالغ بر 449 میلیارد تومان در این دهه در مناطق مختلف استان به زمین زده می‌شود.

به گفته معاون عمرانی استاندار مازندران از کل پروژه‌ها، 72 پروژه با هزینه 843 میلیارد تومان و ایجاد اشتغال برای 870 نفر در زمره طرح‌های اشتغالزایی، تولیدی و صنعتی قرار دارد.

رازجویان افزود: «همچنین از این تعداد، 794 پروژه با هزینه 1111 میلیارد تومان و اشتغال‌زایی 5170 نفر در حین اجرا در شمار طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی و خدماتی به شمار می‌آیند.»

از مجموع پروژه های دهه فجر امسال، 40 پروژه با اعتباری بالغ بر157 میلیارد تومان مربوط به طرح ها و پروژه‌های عمران شهری (شهرداری‌ها) و 343 پروژه با اعتباری بالغ بر 249 میلیارد تومان مربوط به عمران روستایی است.

او اعلام کرد: ساری با ۱۲۲ پروژه، آمل با 89 پروژه، بابل با 88 پروژه، محمودآباد با 65 پروژه، نور با 52 پروژه دارای بیشترین پروژه‌های افتتاحی در دهه فجر امسال هستند.

همچنین از نظر میزان اعتبار شهرستان بابلسر با ۴۰۵ میلیارد تومان، ساری با ۳۸۴ میلیارد تومان و آمل با ۱۵۳ میلیارد تومان رتبه‌های نخست را دارند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار