مشاور مدیر كل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان عنوان داشت:

انتخاب دو نفر از معلمین فارس به عنوان جوان برتر در استان

خبرگزاری پانا: مشاور مدیر كل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان از انتخاب دو نفر از معلمان شاغل در آموزش وپرورش فارس به عنوان جوان برتر استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۱۷۸۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، محمدعلی چوبینی در جمع اعضای گروه مشاوران جوان آموزش وپرورش فارس، اظهار داشت: سعید عزیزی و محمد مهدی متحدزاده از اعضای گروه مشاوران جوان آموزش و پرورش در جشنواره حضرت علی اكبر (ع) به عنوان جوان نمونه استان انتخاب شدند.


وی با بیان اینکه در جشنواره سال جاری 30 نفر به عنوان جوانان برتر در زمینه های مختلف در استان انتخاب شدند، افزود: محمد مهدی متحدزاده، حافظ كل قرآن كریم، عضو بنیاد ملی نخبگان و دارای چهار اختراع ثبت شده از جمله سرد یا گرم كردن مایعات بدون استفاده از منابع گرمایش و یا سرمایشی و دستگاه تولید مصنوعی آب آشامیدنی از هوا می باشد.


چوبینی همچنین گفت:سعید عزیزی، دیگر معلم جوان انتخاب شده نیز حافظ كل قرآن و دانشجوی رتبه برتر كارشناسی ارشد با معدل 19.18 است.


رئیس سازمان دانش آموزی استان فارس خاطرنشان کرد: با توجه به رشد تكنولوژی در سال های اخیر شكاف فرهنگی فزاینده بین نسلی ایجاد شده و امروزه سرعت تكنولوژی شكاف بین نسل فرزندان و والدینشان را بسط داده است.


چوبینی ادامه داد: برطرف كردن این شكاف نیازمند اینست كه فعالین فرهنگی جوان در عرصه های مختلف اجرایی بیش از پیش حضور فعال داشته باشند.


وی اذعان داشت: برخورد نسل ها پدیده ای تازه نیست و از زمان گذشته وجود داشته است اما امروز كسانی كه در عرصه های اجرایی و تصمیم سازی هستند باید شناخت دقیق و صحیحی از نسل نوجوان و جوان امروز و مسائل مبتلا به ایشان داشته باشند.


چوبینی تاکید کرد: ارزش ها و اصول مطلق هستند و كوتاه آمدن از ارزش ها و كم رنگ نمودن آن در برنامه های فرهنگی نشانه فهم نسل جوان نیست لیكن بایستی در تبیین ارزش ها خلاقیت و شیوه های جدید داشته باشیم.


مشاور مدیر كل آموزش و پرورش فارس در امور جوانان در پایان ابراز داشت: این مهم نیازمند حضور نسل جوان در مدیریت فرهنگی كشور است و در این راستا آموزش و پرورش به عنوان سازنده نسل آینده باید پیشتاز باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار