رئیس سازمان بسیج مستضعفین :شهادت سردارشهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سرآغازی جدید برای ملتها دررابطه با مبارزه باسلطه بیگانگان بود

تهران (پانا) - آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذربا حضور رئیس سازمان بسیج مستضعفین ،خانواده معزز شهدا،سردبیران نشریات،خبرنگاران و اصحاب رسانه درتالارسوره حوزه هنری تهران برگزارشد.

کد مطلب: ۱۰۰۸۰۰۶
لینک کوتاه کپی شد
رئیس سازمان بسیج مستضعفین :شهادت سردارشهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی سرآغازی جدید برای ملتها دررابطه با مبارزه باسلطه بیگانگان بود

در این مراسم سردارغلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین در سخنانی با اشاره به دستاوردهای بزرگ انقلاب اسلامی یکی از دستاوردهایی را که کمتر درگفتمان‌ها و انتقال به نسل جوان مغفول مانده است،بازیابی هویت ایرانی،اسلامی درسایه انقلاب اسلامی دانست.

او در ادامه افزود: ما قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ،دشمنان طرحهای هوشمندانه و برنامه ریزی شده‌ای داشتند، علیرغم اینکه درطول تاریخ خود جایگاه رفیع هم داشتیم مارا به سمت سلطه بلوک غرب و شرق کشاندند و غربی‌ها نهضت ترجمه و رنسانس را بر ما تحمیل کردند و به غارت و چپاول منابع ما پرداختند ولیکن ما دارای مردم مسلمان بودیم که با فرهنگ اسلامی همراه بودند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد:شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی هم از جمله مواردی بود که در بازیابی هویت ایرانی ،اسلامی ما هم از نقش بسزایی برخوردار بودو برخلاف نظر رئیس جمهور آمریکا که فکر می‌کردپیروز شده،شهادت این عزیز سرآغازی جدید برای ملتها در رابطه با مبارزه با سلطه بیگانگان بر کشورهای آنان بود.

سردارغلامرضا سلیمانی تصریح کرد:نقش رسانه‌ها میبایست بازتعریف شودو ازجمله وظایف رسانه وبسیج رسانه تبیین اهداف نظام،جمهوری اسلامی برای همه ملت است ودر صورتی که اختلاف سلیقه داریم، دراهداف مشترک هستیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: دشمن از رسانه‌ها و فضای مجازی خودبرای جنگ روانی استفاده می‌کند و ناامید کردن مردم و جوانان و توجه به حضور در کشورهای خارج را در دستور کاربرنامه‌های خوددارد و در کنار این مردم ما هم ازمسئولین مطالبه گری در زمینه های فساد ،رانت و گسترش عدالت داشته باشندو منظومه فکری امامین ما در همین جهت بوده و هست .

خبرنگار: ساسان حق شناس

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار