افتتاح مدرسه خیری "حاج محمد طیب"دریزد

یزد(پانا)- به همت خیر مدرسه ساز حاج محمد طیب یک باب دبیرستان پسرانه دوره اول در ناحیه دو یزد احداث و امروز مورد بهره برداری قرارگرفت .

کد مطلب: ۱۰۰۷۱۲۹
لینک کوتاه کپی شد
افتتاح مدرسه خیری "حاج محمد طیب"دریزد

فرماندار یزد درمراسم افتتاح این دبیرستان گفت: آموزش و پرورش نیاز به حمایت جدی دارد و با مشارکت خیرین بزرگوار می توانیم شاهد برطرف شدن مشکلات فضاهای آموزشی باشیم.
" سید محمد رستگاری" افزود: باید از ظرفیت خیرین جدای از مدرسه سازی در مدرسه یاری هم استفاده کرد و امید است شاهد حمایت خیرین در امور جاری مدارس و دانش آموزان هم باشیم.

درادامه این مراسم مدیر کل آموزش و پرورش استان یزد نیز بزرگترین باقیات الصالحات را مدرسه سازی عنوان کرد و گفت: خیران مدرسه ساز از بین همه لذت های عالم لذت مدرسه سازی را انتخاب کرده اند که این بزرگترین صدقه جاریه است.
" عباسعلی دانافر" افزود: همه کشورها به دنبال رشد و توسعه هستند و آنچنان که صاحبنظران مباحث توسعه متفق القول هستند، مهمترین سرمایه گذاری در راه توسعه کشور،سرمایه گذاری در آموزش و پرورش است چرا که بزرگترین سرما یه های ما دانش آموزان هستند که آینده سازان جامعه به شمار می روند.
"دانافر" ادامه داد:سرمایه گذاری در آموزش و پرورش دیر بازده است به همین دلیل انسان های دور اندیش ،حکیم و خیرخواه به سمت آن روی می آورند.
وی به فرسودگی حدود 40 درصد از مدارس استان اشاره کرد و گفت: بخشی از برتری استان در مباحث آموزشی و پرورشی مدیون نگاه خیر خواهانه خیرین نیک اندیش است که سالانه بیش از 50 میلیارد تومان در امر مدرسه سازی کمک می کنند.
گفتنی است مدرسه خیری حاج محمد طیب با زیربنای 2940 مترمربع در 9 کلاس درس و در زمینی به متراژ 2650 متر مربع بنا شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار