نخستین دوره ی آموزشی ضمن خدمت معاونین و مربیان پرورشی منطقه 18

تهران (پانا) - نخستین دوره ی توانمندسازی معاونین پرورشی و مربیان تربیتی، به منظور برگزاری اردوهای هدفمند مطابق قوانین و مقررات اردویی در منطقه 18، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۰۵۹
لینک کوتاه کپی شد
نخستین دوره ی آموزشی ضمن خدمت معاونین و مربیان پرورشی منطقه 18

به گزارش کارشناسی اردو و فوق برنامه اداره آموزش و پرورش منطقه 18 شهر تهران، در این دوره آموزشی، خوشبخت، کارشناس مسئول اردوها و کانون های اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: یکی از برنامه های مهم تربیتی و پرورشی دانش آموزان فعالیتهای اردویی است که در اسناد بالا دستی آموزش و پرورش به این موضوع پرداخته شده است. از جمله در سند تحول بنیادین راهکار 2-8 برنامه 30، همانطور که می دانید بیشترین زمان حضور دانش آموزان در هنگام آموزش در مدرسه است که ممکن است برای دانش آموزان خسته کننده باشد. با برگزاری اردو می توان فرایند تعلیم و تربیت را بهینه، هدفمند و با نشاط کرد.

وی افزود: تنوع برنامه های اردو، انواع اردو و حجم بالای اردوها نیازمند قوانین و مقررات به روز و کارآمدی است که لازم می باشد دوره های آموزشی ضمن خدمت برای همکاران به ویژه مدیران، معاونان و مربیان پرورشی مناطق برگزار گردد.

در ادامه بیات، کارشناس مسئول اردو و فوق برنامه منطقه گفت: اردو، فعالیتی است سازمان یافته که بصورت گروهی با برنامه های معین در محیطی خارج از محدوده فعالیتهای مدرسه برگزار می شود. این فعالیت آموزشی و پرورشی تحت نظارت و هدایت معلمان و مربیان واجد شرایط انجام می شود. یکی از این شرایط اخذ مدرک ضمن خدمت با موضوع قوانین و مقررات اردو و بازدید است. این مهم در دستور کار اجرایی واحد اردو و بازدید است که در سال تحصیلی 99-98 با برگزاری شش جلسه آموزشی در محل ساختمان ضمن خدمت اداره منطقه 18 در حال برگزاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار