معاون سوادآموزی آموزش و پرورش آذربایجان غربی خبر داد:

برگزاری مسابقه انشاءنویسی با موضوع پرسش مهر سال 98 و مسابقه کتابخوانی در بین سوادآموزان

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش آذربایجان غربی از برگزاری مسابقه انشاءنویسی با موضوع پرسش مهر سال 98 و مسابقه کتابخوانی در بین سوادآموزان خبر داد.

کد مطلب: ۱۰۰۷۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری مسابقه انشاءنویسی با موضوع پرسش مهر سال 98 و مسابقه کتابخوانی در بین سوادآموزان

چهارمین جلسه گروه بهبود و ستاد امتحانات سوادآموزی استان با موضوع مسابقه انشاءنویسی «پرسش مهر سال 98» و مسابقه کتابخوانی با حضور اعضا در محل دفتر معاونت سوادآموزی استان برگزار شد.

«علی اکبر صمیمی» معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان در این جلسه به سخنان مقام معظم رهبری در نمازجمعه تهران اشاره کرده و سخنان رهبری را مسیری روشن برای حفظ وحدت ملی و مقابله با زیاده خواهی های آمریکای جهان خوار وایادی پلیدش عنوان کرد و راه پیروزی و نصرت انقلاب را حفظ وحدت و اطاعت از فرامین رهبری دانست.

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان از برگزاری مسابقه انشاءنویسی با موضوع پرسش مهر سال 98 و مسابقه کتابخوانی در بین سوادآموزان خبر داد.

وی در ادامه هدف از برگزاری جلسات بهبود کیفیت و سنجش را ارائه راهکار اساسی برای کمک به بهبود وضعیت سوادآموزی و شناسایی چالش ها و حل مشکلات این حوزه عنوان کرد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود به نظارت بیشتر و بهتر مدیران آموزش وپرورش بر عملکرد حوزه سوادآموزی اشاره و خواستار برنامه ریزی دقیق برای کیفیت بخشی به موضوع سواد پایدار سوادآموزان کلاسهای نهضت سوادآموزی شدند.

وی یکی از معضلات اصلی حوزه سوادآموزی استان را تشکیل کلاسهای کاذب از طرف بعضی آموزش دهندگان مطرح وخواهان شنایی دقیق این کلاسها و برخوردجدی با عوامل آنها شدند.

در خاتمه جلسه، اعضای محترم گروه بهبود کیفیت به تناسب موارد مطروحه نقطه نظرات خود را مطرح وتصمیمات لازم برای اجرا اتخاذ شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار