مدارس مروج سلامت، مکمل خوبی برای شهر سالم و ایمن هستند

مراغه (پانا)-مدارس مروج سلامت ، مکمل خوبی برای داشتن شهر سالم و ایمن در مراغه هستند.

کد مطلب: ۱۰۰۶۸۳۴
لینک کوتاه کپی شد
مدارس مروج سلامت، مکمل خوبی برای شهر سالم و ایمن هستند

حمید شکری معاون استاندار و فرماندار مراغه در جلسه کمیته مدارس شهر سالم و ایمن مراغه گفت: طرح مروج سلامت که امسال در ۱۲۷ مدرسه مراغه در حال اجراست می تواند مکمل خوبی برای برنامه شهر سالم و ایمن مراغه باشد.

او با بیان اینکه مراغه از جمله شهرستان هایی است که طح شهر سالم و ایمن در آن به اجرا در می آید، ادامه داد: خوشبختانه در مراغه از ابتدای بهمن ماه سال گذشته برنامه شهر سالم و هم شهر ایمن به صورت عملی اجرا می‌شود و پس از گذشت یک‌سال با توجه به ظرفیت های بالای مراغه وضعیت مطلوب و رو به رشدی داشته است.

شکری در ادامه به مشارکت خیرین در برنامه شهر سالم و ایمن تاکید کرد و افزود: حمایت خیران مدرسه ساز از پایگاه های تغذیه سالم مدارس و جذب نیرو و دیگر شاخص ها سلامت می تواند مراغه را در اجرای هر چه بهتر این برنامه کمک کند.

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه نیز در این جلسه گفت: یکی از محوری ترین و اولویت های مهم آموزش و پرورش مراغه، ارتقای سطح بهداشت و ایمنی مدارس است.

رضا آسیابی بیان‌کرد: در این راستا ، طرح مدارس مروج سلامت و بازدید دوره ای کارشناسان آموزش و پرورش مراغه با موضوع بهداشت و ایمنی مدارس با جدیت کامل به اجرا در می آید.

او ادامه داد: در سال های گذشته طرح مدرسه ای مروج سلامت در ۷۸ مدرسه این شهر در حال اجرا بود که خوشبختانه با تعامل دستگاه های متولی و در راستای اهداف برنامه شهر سالم و ایمن مراغه این آمار به ۱۲۷ مدرسه رسیده است.

آسیابی همچنین به تعامل تنگاتنگ آموزش و پرورش و دانشکده علوم پزشکی مراغه اشاره کرد و گفت: در سال های گذشته یازده مربی بهداشت در مدارس شهرستان فعالیت می کردند که خوشبختانه امسال با همکاری دانشکده علوم پزشکی و دیگر نهادها و همچنین اجرای برنامه شهر سالم و ایمن در مراغه ۴۷ مربی بهداشت در مدارس شهرستان فعالیت می کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار