شکوهی: طرح یاریگران زندگی فرصتی برای یادگیری و یاددهی خوب است

تهران (پانا) - جلسه هم اندیشی طرح یاریگران زندگی با حضور مسعود شکوهی، مدیرکل مشاوره وزارت آموزش و پرورش و عزیزاله بابلی، رییس اداره مشاوره شهر تهران و یاوری، از ستاد مبارزه با مواد مخدر و قاسم منوچهری، رییس اداره پیشگیری از آسیب های اجتماعی آموزش و پرورش شهر تهران در محل اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۷۴۹
لینک کوتاه کپی شد
شکوهی: طرح یاریگران زندگی فرصتی برای یادگیری و یاددهی خوب است

مسعود شکوهی ضمن خیر مقدم جهت حضور مهمانان و اشاره به گزارش عملکرد طرح کانون یاریگران زندگی گفت: شهر تهران پیشرو هستند و فعالیت های خوبی در این زمینه انجام داده اند و شهر تهران جزو چند استان ویژه ای است که جلسات توجیهی خوبی برای همکاران برگزار کردند.


منوچهری با ارایه گزارشی از اقدامات انجام شده در حوزه طرح یاریگران زندگی، گفت: برای طرح یاریگران زندگی حوزه تشکل ها فعال شده اند و چارچوب و نقشه راهی که از همان ابتدا مشخص شده بود پیش برده شد.
وی افزود: تعدادکل مدارس شهر تهران حدود 4200مدرسه است که از این تعداد در فاز اول طرح قرار است تعداد 850مدرسه تحت پوشش قرار بگیرند که در شرایط فعلی تعداد حدودی 650 مدرسه تحت پوشش قرار گرفته اند.
وی راجع به اقدامات انجام شده، گفت: تهیه موشن گرافی و بروشور جهت معرفی و اطلاع رسانی طرح یاریگران و برگزاری مراسم کشوری و اقدامات انجام شده در سطح مدارس در قالب کلیپ انجام شده است. همچنین تدوین و ارسال بخشنامه انجام شده است.
وی افزود: در حوزه شبکه سازی نیز مناطق مختلف را تا حدودی فعال کرده ایم و همچنان این مهم ادامه دارد.

مسعود شکوهی در گفتگو با پانا طرح کانون یاریگران زندگی را فرصتی برای یادگیری و یاددهی خوب بیان کرد و گفت: اینکه ما از ظرفیت این کانون استفاده کنیم، بسیار مهم است.
وی افزود: اگر همراهی تشکل هایی مانند سازمان دانش آموزی، سازمان هلال احمر، اتحادیه انجمن های اسلامی و بسیج دانش‌آموزی را داشته باشیم بخصوص در سطح مدارس مهم و تاثیرگذار است و به موفقیت های چشمگیر طرح یاریگران زندگی کمک می کند.
شکوهی با ابراز امیدواری نسبت به همکاری نهادها و سازمان های موثر برای پیش بردن طرح کانون یاریگران زندگی چشم انداز این طرح را مثبت ارزیابی کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار