همایش بزرگ دوستداران طبیعت در سالن شهیدشهابیان کانون لقمان کاشمربرگزارشد

کاشمر(پانا)-همزمان با روز هوای پاک به همت مدرسه محیط زیستی هوشمند شهاب و دبستان پسرانه الهام شریعت روستای فروتقه همایش دوستداران طبیعت با حضور دانش آموزان ابتدایی پسر روستاهای بالاولایت کاشمر در سالن همایش های شهید شهابیان کانون لقمان برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۰۶۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
همایش بزرگ دوستداران طبیعت در سالن شهیدشهابیان کانون لقمان کاشمربرگزارشد

مسلم ساقی فرماندار کاشمر در این مراسم با ابراز خوشحالی از اینکه نوجوانان وارد عرصه محافظت از محیط زیست شده اند گفت: آلوذگی و مسمومیت مواد غذایی از روی تاریخ ساخت و تاریخ مصرف مشخص می شود ولی آلودگی هوا به سبب احتیاج لحظه ای قابل کنترل نیست.

ساقی افزود: امیدواریم همانطور که دانش آموزان وارد بحث کمربند ایمنی ماشین ها شدند و فرهنگ سازی خوبی انجام گرفت با ورود دانش آموزان و پیگیری مجدانه این قشر آینده ساز فرهنگ سالم سازی هوا ومحیط زیست نیز در بین مردم گسترش یافته شاهد موفقیت در این زمینه نیز باشیم.

مهدی جمعه پور رئیس اداره حفاظت محیط زیست نیز با بیان اینکه هم اکنون قسمت هایی از شهر کاشمر با هوای آلوده تنفس می کنند ضمن طرح سوالاتی از دانش آموزان در مورد راههای داشتن محیط سالم و هوای پاک برنقش دانش آموزان در این مورد تاکید کرد.

گفتنی است درحاشیه این مراسم نمایشگاهی از کاردستی های دانش آموزان با وسایل دورریختنی برگزار گردیده بود که مورد توجه بزدید کنندگان قرار گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار