خبرنگار سابق پانا قزوین رتبه سوم بخش یادداشت جشنواره رسانه ای ابوذر را کسب کرد

تهران (پانا) - مسعود میرزایی خبرنگار پانای قزوین، با یادداشتی در خصوص گام دوم انقلاب موفق شد رتبه سوم بخش یادداشت جشنواره رسانه ای ابوذر را کسب کند.

کد مطلب: ۱۰۰۴۹۸۲
لینک کوتاه کپی شد
خبرنگار سابق پانا قزوین رتبه سوم بخش یادداشت جشنواره رسانه ای ابوذر را کسب کرد

اختتامیه چهارمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر استان قزوین با حضور حمید شاه آبادی معاون صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، آیت الله عبدالکریم عابدینی امام جمعه و نماینده ولی فقیه در استان قزوین، محمد شفیعی فرماندار قزوین، معاونین سپاه، مدیرکل فرهنگ و ارشاد قزوین، رئیس سازمان نظام مهندسی قزوین و جمعی از اصحاب رسانه در سالن اجتماعات نظام مهندسی برگزار شد.

در این دوره از جشنواره مسعود میرزایی خبرنگار پانا قزوین با یادداشتی در خصوص گام دوم انقلاب رتبه سوم بخش یادداشت و مقاله را به دست آورد و با اهدای لوح و جایزه ای به رسم یادبود از او تجلیل به عمل آمد.

505 اثر به دبیرخانه چهارمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قزوین ارسال شده بود که پس از بررسی آثار، 390 اثر در بخش های تیتر، گزارش، یادداشت و مقاله، چندرسانه ای، خبر، عکس و بخش ویژه به مرحله داوری راه یافتند.

در این دوره از جشنواره 100 خبرنگار در قالب 35 رسانه شرکت داشتند که در نهایت از 24 خبرنگار برگزیده و دو پیشکسوت عرصه رسانه استان تقدیر شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار