فرماندار ویژه نایین:

بیشترین تولید خبر و تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب در نایین سهم خبرگزاری پانا است

نایین (پانا) - فرماندار ویژه شهرستان نایین گفت: یکی از خبرگزاری های فعال شهرستان در انتخابات، خبرگزاری پانا بود و بیشترین خبرنگار در انتخابات و بیشترین خبرنگار و تولید خبر در پوشش خبرهای مذهبی در شهرهای مختلف سهم خبرگزاری پانا است و بیشترین پوشش خبری در حوزه دستاوردهای نظام و انقلاب در این یکسال اخیر را پانا داشته است.

کد مطلب: ۱۵۰۳۰۸۷
لینک کوتاه کپی شد
بیشترین تولید خبر و تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب در نایین سهم خبرگزاری پانا است

محمد کریمی فرماندار ویژه شهرستان نایین در آیین تجلیل از خبرنگاران و اعضای منتخب خبرگزاری پانا نایین اظهار کرد: در قدم‌نخست از امام جمعه شهرستان که همیشه خبرگزاری پانا را مورد مهربانی خود قرار می‌دهند و تمام حمایت‌های ایشان تشکر ویژه می‌کنیم.

وی با اشاره به رشد چشمگیر این‌ خبرگزاری در یکسال اخیر در نایین، ادامه داد: این مهم نشان دهنده چند اتفاق خوب است؛ اول به خاطر زحمات بسیار خوب و موثر شما بچه‌ها و دوم حمایت آموزش و پرورش، معلمان و کادر آموزشی و سومین مورد که از همه مهم‌تر از است و اولویت دارد، روح حاکم لطف خداست که قلوب مردم را نسبت به مجموعه شما متوجه کرده است و توجه خدا به شما بوده و هست.

بیشترین خبرنگار و تولید خبر در رویدادهای مهم و تبیین دستاوردهای نظام و انقلاب در نایین سهم خبرگزاری پانا است

فرماندار ویژه شهرستان نایین ضمن تقدیر از فعالیت موثر خبرگزاری پانا نایین در انتخابات، گفت: در انتخابات ریاست‌جمهوری یکی از خبرگزاری های فعال شهرستان در پوشش انتخابات، خبرگزاری پانا بود و تقریبا بیشترین خبرنگار در انتخابات را خبرگزاری پانا داشت و بیشترین خبرنگار و تولید خبر را در پوشش خبرهای مذهبی شهرستان در شهرهای مختلف ما سهم خبرگزاری پانا است و بیشترین پوشش خبری در حوزه دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی در این یکسال اخیر را پانا داشته و اینها نشان دهنده این است که ما باید به نحو شایسته از شما دانش آموزان عزیز تقدیر کنیم.

کریمی تاکید کرد: ما امروز در دنیا اگر میخواهیم کشور عزیزمان دست برتر را داشته باشد، باید به معقوله جهاد تبیین که فرمایش رهبری معظم انقلاب است توجه ویژه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه جهاد همانند امور نظامی در حوزه اطلاع رسانی و تبیین نیز وجود دارد، ادامه داد: اگر امروز بچه‌‌های خبرگزاری پانا میخواهند مثل حاج قاسم سلیمانی، مثل شهید تورجی، مثل شهید رهبر و شهید صارمی یک مجاهد باشند، امروز می‌توانند این جهاد را با فعالیت موثر خود داشته باشند.

IMG_20240919_205048_947

فرماندار ویژه شهرستان نایین اضافه کرد: اگر ما امروز می‌گوییم که دلمان می‌خواهد مانند شهدا باشیم، امروز بستر شهیدانه زندگی کردن با عمل به جهاد تبیین وجود دارد و شما امروز می‌توانید مانند شهدا زنگی کنید و خدا مثل شهدا دوستتان داشته باشد و به شما توجه کند.

کریمی تصریح کرد: در امر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی هدف باید رضای خدا باشد و هدف این نباشد که ما خبری منتشر کنیم که دیده شویم بلکه هدف این باشد که یک بخشی از جامعه را به انقلاب علاقه‌مند کنیم و هدف این باشد که شاید کسانی که یک مقدار نا آگاه هستند را نسبت به دستاوردهای کشور و انقلاب آگاه کنیم و مردم را رشد دهیم.

خبرنگار : مهدیه اشکستانی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار