معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش خبر داد:

ایجاد ۲ هزار و ۹۰۰ فضای ورزشی جدید در قالب طرح شهید سلیمانی

مشهد (پانا) - معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش از ایجاد ۲ هزار و ۹۰۰ فضای ورزشی جدید و تعمیر و بازسازی ۹۲۹ فضای ورزشی در قالب طرح شهید سلیمانی در کشور خبر داد.

کد مطلب: ۱۵۰۱۹۶۷
لینک کوتاه کپی شد
ایجاد ۲ هزار و ۹۰۰ فضای ورزشی جدید در قالب طرح شهید سلیمانی

صادق ستاری‌فرد در آیین اهدای تجهیزات آموزشی، هنرستانی، ورزشی و بهداشتی به مدارس سراسر کشور، افتتاح همزمان ۴۷۳ پروژه ورزشی طرح شهید سردار سلیمانی و افتتاح ۲۲۵ فضای آموزشی در خراسان رضوی در مشهد، گفت: خوشبختانه طی مدت اخیر، اتفاق خوبی رقم خورد. امروز شاهد اعزام بزرگ‌ترین کاروان تجهیزات آموزشی، هنرستانی، ورزشی و بهداشتی هستیم که با همت سازمان نوسازی مدارس و معاون تربیت‌بدنی و سلامت در حال پیگیری است.

معاون تربیت‌بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش افزود: این کاروان از نظر کمیت و کیفیت و از 2 جهت در نوع خود بی‌نظیر است. اعتبارات ۲۰ درصد عوارض گازرسانی سهم آموزش و پرورش که برای خرید تجهیزات آموزشی و هنرستانی صَرف می‌شود به ۴۰ درصد و اعتبارات ۰.۲۰ درصد سهم ‌آموزش و پرورش از ۱۲ به ۴۰ درصد رسید.

وی بیان کرد: خوشبختانه خیرین، همراهی خوبی دارند و علاوه بر مدرسه‌سازی به مدرسه‌داری و مدرسه‌یاری نیز کمک کردند و ۴ هزار و ۵۵۳ فضای ورزشی در دستور کار قرار گرفت. متاسفانه در دوران شیوع کرونا، بسیاری از مجموعه‌های ورزشی به‌ویژه استخرهای ورزشی از چرخه خدمات‌رسانی خارج شد.

معاون وزیر آموزش و پرورش افزود: خوشبختانه با همکاری سازمان نوسازی مدارس، ۴۵ استخر افتتاح شد که ۱۰ استخر سهم استان خراسان رضوی است و ۸۰ استخر با همت معاونت تربیت‌بدنی و سلامت به چرخه خدمات‌رسانی بازگردانده شد.

ستاری‌فرد اشاره کرد: در قالب طرح شهید سلیمانی ۲ هزار و ۹۰۰ فضای ورزشی جدید ایجاد و ۹۲۹ فضای ورزشی نیز تعمیر و بازسازی شد. با اتفاقات خوبی که در قانون برنامه هفتم افتاد، حمایت‌های خوب مجلس شورای اسلامی و همت علیرضا کاظمی (وزیر آموزش و پرورش)، این امور شتاب خواهد گرفت.

خبرنگار : ستاره خزائی، غزل یزدانخواه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار