صادقیانی در گفت‌وگو با پانا در آستانه دیدار تیم والیبال دانش‌‌آموزی ایران با آلمان:

نقاط ضعف و قوت تیم والیبال آلمان را می‌شناسیم؛ دانش‌‌آموزان ایرانی برای برد به میدان می‌روند

امیدوارم بتوانیم آنالیزی که داشتیم را در زمین پیاده کنیم و بازی خوبی به نمایش بگذاریم

تهران (پانا) - سرمربی تیم ملی والیبال دانش‌‌آموزی جمهوری اسلامی ایران در آستانه دیدار با تیم آلمان با بیان اینکه روی نقاط قوت و ضعف این تیم کار کرده‌ایم، ابراز امیدواری کرد که تیم ملی کشورمان بتواند بازی خوبی را به نمایش بگذارد و به دومین برد خود در این مسابقات دست پیدا کند.

کد مطلب: ۱۴۶۹۴۰۲
لینک کوتاه کپی شد
نقاط ضعف و قوت تیم والیبال آلمان را می‌شناسیم؛ دانش‌‌آموزان ایرانی برای برد به میدان می‌روند

‌تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی جمهوری اسلامی ایران که جهت حضور در مسابقات والیبال دانش‌آموزان جهان ۲۰۲۴ به صربستان سفر کرده است، ظهر روز گذشته در اولین بازی دور گروهی خود به مصاف اوگاندا رفت و توانست با پیروزی در دو دست پیاپی، بازی را به سود خود به پایان ببرد.

‌تیم‌ ملی والیبال دانش‌آموزی کشورمان که در مرحله گروهی برابر بلژیک، آلمان و اوگاندا هم‌گروه است، امروز از ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت تهران در بلگراد به مصاف آلمان خواهد رفت.

سرمربی تیم ملی والیبال دانش‌‌آموزی جمهوری اسلامی ایران پس از پیروزی کشورمان مقابل اوگاندا در گفت‌وگو با پانا اظهار کرد: «خوشبختانه بازی اول را مقابل اوگاندا با برد پشت سر گذاشتیم و شرایط خوبی داریم.»

آرش صادقیانی ادامه داد: «روز گذشته تمرین خوبی را پشت سر گذاشتیم و وارد مسابقات شدیم.»

وی گفت: «از امروز بازی‌ها برای تیم ملی کشورمان جدی‌تر می‌شود. امروز با تیم ملی آلمان بازی خواهیم کرد. این بازی ساعت ۹ صبح به وقت بلگراد و ۱۰:۳۰ به وقت تهران آغاز خواهد شد. بچه‌ها شرایط خوبی دارند و برای برد مقابل آلمان صف‌آرایی خواهند کرد.»

صادقیانی اضافه کرد: «بازی آلمان و بلژیک را از نزدیک شاهد بودیم و شناخت نسبی نسبت به دو تیم پیدا کرده‌ایم، روی نقاط ضعف و قوت‌شان کار کردیم و انشالله بتوانیم آنالیزی که داشتیم را در زمین پیاده کنیم، بازی خوبی به نمایش بگذاریم، عملکرد خوبی داشته باشیم و امروز هم بتوانیم بازی دوم خود را با برد پشت سر بگذاریم.»

سرمربی تیم ملی والیبال دانش‌‌آموزی کشورمان گفت: «بازی سوم ما با بلژیک است که روز گذشته مغلوب آلمان شد.»

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار