رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش:

توانمندسازی و ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای نیروی انسانی بسیار اهمیت دارد

کرمان (پانا) - رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: نیروهای مدارس غیردولتی هم مثل سایر نیروها باید حتما گزینش شوند و صلاحیت‌های حرفه‌ای را داشته باشند.

کد مطلب: ۱۴۶۲۵۴۰
لینک کوتاه کپی شد
توانمندسازی و ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای نیروی انسانی بسیار اهمیت دارد

احمد محمودزاده در گردهمایی مدیران کل آموزش و پرورش استان‌های کشور در هتل آسمان کرمان اظهار کرد: برای اینکه معلمان مدارس غیردولتی از حقوق قانون کار و بیمه کامل بهره‌مند شوند باید آموزگاران در مدارس ابتدایی ۳۱ ساعت و دبیران در مدارس متوسطه ۳۵ ساعت کار کنند تا با توجه به اینکه سامانه کارکنان آموزش و پرورش به سامانه تامین اجتماعی متصل است این مهم محقق شود.

محمودزاده ضمن تشریح آیین‌نامه استقرار مدارس غیردولتی گفت: در پی اجرای رویداد زبان خارجی هستیم که با این رویکرد، محتوای کتاب‌های آموزش زبان انگلیسی متناسب با فرهنگ خودمان باشد.

وی با اشاره به اینکه در تلاشیم تا فروردین ۱۴۰۳ شهریه مدارس غیردولتی تعیین و ابلاغ شود، افزود: در خصوص شهریه مدارس غیردولتی، شهریه‌های پایین باید ترمیم، شهریه‌های بالا کنترل و شهریه‌های متوسط نیز متوازن شود. شهریه فوق برنامه در مدارس غیردولتی نه اجباری است نه اختیاری و به تناسب شرایط درباره آن تصمیم‌گیری می‌شود.

محمودزاده ادامه داد: در حوزه نظارت بر مدارس غیردولتی هم تاکید مقام معظم رهبری است که مدارس غیردولتی را نباید فارغ از نظارت دانست. در همین راستا و در پی نظارت‌های دقیق ۸۸۶ مرکز غیردولتی غیرمجاز پلمپ شده است.

رئیس سازمان مدارس و مراکزغیردولتی و توسعه مشارکت‌های مردمی وزارت آموزش و پرورش گفت: توانمندسازی و ارتقای صلاحیت‌های حرفه‌ای نیروی انسانی بسیار اهمیت دارد و در همین مسیر ۳۶۰ ساعت پودمان برگزار می‌شود. نیروهای مدارس غیردولتی هم مثل سایر نیروها باید حتما گزینش شوند و رشته متناسب داشته باشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار