احمد محمودزاده:

حمایت از علاقمندان به تاسیس مدارس غیر دولتی با رویکرد تربیتی در اولویت است

ارومیه (پانا) - معاون وزیر و رییس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش گفت مبنای کاری آموزش و پرورش برای آینده مدارس غیر دولتی حمایت و صدور مجوز برای افراد صاحب صلاحیت حرفه ای مدرسه داری و مدارس غیر دولتی وابسته به دستگاه‌ها و نهادهای انقلابی و مذهبی است که مدرسه با رویکردهای آموزشی وتربیتی و فرهنگی ایجاد می‌کنند.

کد مطلب: ۱۲۸۲۳۷۴
لینک کوتاه کپی شد
حمایت از علاقمندان به تاسیس مدارس غیر دولتی  با رویکرد تربیتی در اولویت است

احمد محمودزاده در جمع اعضای شورای هماهنگی موسسان مدارس و مراکز غیردولتی آذربایجان غربی افزود: به دنبال تسهیل امور و مانع زدایی در جهت صدور مجوز کسب وکار برای فعالیت‌های آموزشی وپرورشی مدارسی که متناسب با سند تحول بنیادین برنامه ریزی می کنند هستیم.

وی با بیان اینکه معلمان نقش اساسی در تعلیم وتربیت آینده سازان این مرز و بوم دارند باید تمام همت خود را در جهت استانداردسازی و توانمندسازی آنها به ویژه در مدارس غیردولتی به کار ببندیم و قدرشناسی و قدردانی از معلمانی که در اقصی نقاط این میهن عزیزمان ایران اسلامی برای امر تعلیم و تربیت تلاش می کنند و بعضا در مناطق مرزی به عنوان‌ تنها نماینده رسمی کشور عزیزمان پرچم جمهوری اسلامی را به اهتزاز در می آورند.

محمودزاده گفت: با وجود تمام کمبودها و مشکلات موجود بسیاری از موسسان در زمینه مدرسه سازی و مدرسه داری فعالیت‌های خوبی را در حال انجام دارند و در کنار دولت هستند.

معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه مشارکت در نظام اسلامی هم مبنای دینی و اعتقادی و هم مبنای ملی دارد، افزود: مشارکت در امر تعلیم و تربیت موضوعی است که همه ذی‌نفعان تعلیم و تربیت باید در این زمینه فعال باشند. اگر این اتفاق نیافتد آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند از عهده این مسولیت سنگین و پیچیده بر آید.

معاون وزیر آموزش و پرورش اظهار کرد: برای توسعه و ترویج فرهنگ ایرانی و انتقال مفاهیم و ارزش‌های انقلاب اسلامی آمادگی داریم این نوع مدارس را در چارچوب استاندارهای مورد نظر و با رویکردهای آموزشی و تربیتی و فرهنگی در سایر کشورها هم ایجاد کنیم و افراد علاقمند برای تاسیس این مدارس در خارج از کشور هم وجود دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار