رئیس اداره سلامت و تندرستی آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری:

روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال‌وبختیاری در حال انجام است

شهرکرد (پانا) - رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری از روال عادی توزیع شیر در مدارس ابتدایی این استان خبر داد.

کد مطلب: ۱۴۶۹۴۴۱
لینک کوتاه کپی شد
روند عادی توزیع شیر در استان چهارمحال‌وبختیاری در حال انجام است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان چهارمحال‌وبختیاری؛ در پی انتشار نامه‌ای از یکی از شهرستان‌های استان در فضای مجازی با موضوع عدم توزیع شیر در مدارس تا اطلاع ثانوی، رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش استان گفت: با توجه به مشکوک شدن مدیران 2 آموزشگاه در یکی از شهرستان‌ها نسبت به کیفیت شیر، توزیع شیر در آن منطقه به‌صورت موقت متوقف شد تا بررسی‌های لازم توسط مسئولین بهداشت صورت پذیرد.

بهنام اسماعیلی گفت: طبق دستوالعمل‌ها نظارت‌های بهداشتی و کنترل کیفی شامل خط تولید تا محصول نهایی شیر مدارس قبل از خروج از کارخانه توسط کارشناسان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و اداره استاندارد، نمونه‌برداری و بررسی می‌شود و شیر بعد از انجام آزمایشات مربوطه و اطمینان از سلامت محصول توزیع می‌شود.

وی افزود: کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان‌ها نیز در فرآیند حمل شیر تا توزیع در مدارس، نظارت مستمر دارند و مربیان بهداشت و مدیران مدارس نیز در نهایت قبل از توزیع، کیفیت شیر را بررسی می‌کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار